10 Aralık 2012 Pazartesi

sex hikayeleri

lk defa bu olayı anlatıcam ama anlatmazsam sıkıntıdan patlıcam benim yaşım 18 ve adım Melisa bizim okuldan bi çocuk özel lisede okuyorum, zaten son sene olduğundan üniversite sıkıntısı var ama binim yoktu zaten özel üniversiteye gidiyorum. Bundan bir yıl önce Emirhan diye bi çocukla tanıştım liseden aynı sınıftaydık sınıf mevcudu 5 ti ve çok az olduğundan kimseye kolay kolay bakmam boyum 1.76 kilom ise 74 fiziğim çok güzeldir. Emirhan'la tanıştık ve baya bi noktaya geldikten sonra çıkmaya başlamış ve bunu bütün sınıfa söylemiştik. 1 ay sonra Emirhan ailesinin yurt dışına çıkması gerektiğini evde tek kalacağını söyledi ve çok sıkıcı oluyor dedi. Bende onun adına çok üzülmüştüm ve annemle konuştum Merve'ye gideceğimi onlarda kalacağımı söledim ve merve benim en yakın arkadaşım olduğundan kabul ettiler. Merve'yi de aradım onlarda olduğumu anneme söylettim. Emirhan'ı aradım onlara gittim ve Emirhan'la film seyredecektik korku filmini çok severim ama bi o kadarda korkarım Emirhan bunu biliyordu korku filmi açtı ben korkmaya ve Emirha'na sarılmaya başladım Emirhan sarıldıkça gülüyordu neden gülüyorsun dedim de çok tatlı oluyorsun diyordu ben sıkıldım ve filmi durdurup üstümü değiştirmeye gittim o zaten rahat giyinmiş altında şortu vardı ve her zamanki gibi çok fitti zaten yüzmeye gidiyordu benim arkamdan geldiğini gördüm onun odasında degiştircektim benmkide bi fantezi işte. Emirhan'ın dolabını açtım iç çamaşırlarına falan bakıyordum ve onun baxerını giymeye karar verdim giydim sonra çok korktum çıkardım siyah bikinimi giydim ve banyoya girdim banyo yaptım Emirhan gelebilir miyim diye bağırdı gel dedim bende üzerime eteğimi giymiştim Emirhan neden bu kadar rahatsın diye sordun da ise sevgilimin evi rahat olamalı mıyım dedim tabi dedi ve onun yatağına uzandım oda yanıma uzandı ve bi an içim kıpır kıpır olmaya başladım ki korku ile karıştı yaklaştığını hissettim yaklaştı ve dudağıma yapıştı bende korktum ve ama artık onu istediğimi hissettim artık her şey geçti ve 18 yaşında bi çocuğa oranla çok çok seksi ve artık beni soymaya başladı ben ise onu uzandırdım ve yarrağını kavramaya 31 çekmeye başladım ona elledikce istiyordum onu artık üzerime çıktı ve her yerimi yaladı iç çamaşırımın üzerinde yarrağını sürtüyodu ve bir prezervatif çıkardı yarrağına taktı artık iş bitmişti, girdi içime ve amımdan kan geldi artık çıkmasını istemediğimden kalçalarını bana çekiyor içime sokuyordum iyice artık inliyor ve çıkmasını istemiyodum bi anda boşaldı ki bende titremeye başladım bi anda boşaldım çok güzeldi Emirhan sonra götümden de sikti... Çok acıklı ama ondan ayrılmak istesemde ayrılamıyorum adeta kölesi oldum...

3 yorum:

  1. slm bayanlar ben BEN hasan 27
    yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
    kumral yakışıklı biriyim.
    Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
    sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
    arayan birlikte vakit geçirmek yada
    birlikte deli dolu anlar yaşamak
    isteyen her yaştan bayanlarla
    karşılıklı oluşturacağımız güven
    ortamı içinde görüşmekteyim.
    Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
    birkaç saat veya daha uzun bir süre
    (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
    ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
    evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
    fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
    benim tarafımdan herhangi bir sorun
    oluşturmaz.
    Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
    çerçevesinde görüşmek isteyen
    bayanlar için telefonum aşağıda
    Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
    mutluluklar içinde geçmesini temenni
    ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
    layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
    hayat diliyorum 05446262147 ve
    05446262147 hasan Çakar

    YanıtlaSil
  2. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
  3. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAK ISTEYEN GÜVENECE BİLECEYİ JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil