30 Ocak 2013 Çarşamba

Arabada sex hikayesi

Merhaba sex hikayeleri Okurları , merhaba arkadaşlar : 24 yaşındayım 1.80 boyunda 85 kiloyum esmerim ve yakışıklı olduğumu düşünüyorum. Yaklaşık 6 ay önce bir arkadaşım trafik kazası geçirmişti ve hastanedeydi. İşten çıktıktan sonra iş kıyafetlerimle hastaneye gittim. Arkadaşımın odasına gittiğimde yatağı boştu, lavaboya gitmiştir filan diye düşünerek beklemeye başladım. 5 dakika sonra odaya bir hemşire girdi beni görünce şaşırdı ve yardımcı olabilirmiyim dedi. çünkü mesleğim gereği üniformalıydım. arkadaşımın bu odada kaldığını söylediklerini...

3 yorum:

  1. slm bayanlar ben BEN hasan 27
    yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
    kumral yakışıklı biriyim.
    Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
    sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
    arayan birlikte vakit geçirmek yada
    birlikte deli dolu anlar yaşamak
    isteyen her yaştan bayanlarla
    karşılıklı oluşturacağımız güven
    ortamı içinde görüşmekteyim.
    Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
    birkaç saat veya daha uzun bir süre
    (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
    ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
    evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
    fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
    benim tarafımdan herhangi bir sorun
    oluşturmaz.
    Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
    çerçevesinde görüşmek isteyen
    bayanlar için telefonum aşağıda
    Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
    mutluluklar içinde geçmesini temenni
    ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
    layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
    hayat diliyorum 05446262147 ve
    05446262147 hasan hasan

    YanıtlaSil
  2. selam adım yusuf yalovadan yaş 28 doyumsuz sex arayan bayanlar dürüst ama cekinmeyi bilen orospu olup resmime bakıp beğenmiceksen arama yeter niyetim sex sohbet sex olur veya olmaz orası bana kalmış birazda whatsaap kullanıyosan ara resimleşelim 05358757515

    YanıtlaSil
  3. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAK ISTEYEN GÜVENECE BİLECEYİ JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil