30 Ocak 2013 Çarşamba

İş çıkışı sex hikayesi

mrb arkadaşlar, daha önce iş arkadaşım merve yle olan anımı sizlerle paylaşmıştım. yine bi gün iş çıkışında buluşmuştuk. zaten kocası umurunda bile değildi. akşam boğazda birer kahva içip sohbet ettik, sonra da eve davet ettim. yemek yaptık ve beraberce yedik. film izlemek istediğini söyledi. bilgisayarı açarak film aramaya başladı. açtı ve izlemeye başladık. bi kadının cinselliği tanımasını konu alıyordu. filmde erotik sahneler dikkat çekiyordu. bir sahnede kadın evinde tecavüze uğruyordu. erkek arkadaşı kızı yatağa bağlayıp arkadan sikiyordu. merve nin bu sahneden çok etkilendiğini anlamıştım. ahh dedi, ne oldu çok etkileyici bir sahne değil mi, dedim. adam çk başarılı dedi. aynısını yapmak ister misin diye sordum. bana baktı ama cevap veremedi. yaklaşarak öpüşmeye başladık dudaklarını deli gibi emiyordum. uzun bir süre öpüştük boynunu kulaklarını her yerini emiyordum. gözlerini kapatarak bana eşlik ediyordu o da. yavaş yavaş göğüslerine doğru inerken bir yandan merve yi soyuyordum. gömleğini açtım daha sonra da sütyenini çıkardım, o da benim gömleğimin düğmelerini çözdü. altımda pantolon onun altında da eteği kalmıştı. göbeğine kadar indim. daha sonra onu kucaklayıp yatağıma götürdüm. belimden kemerimi çıkardım ve ellerini yatağa bağladım. filmdeki gibi yapacaktım. yatakta domaldı. eteğini ellerimle yukarı kaldırdım. altında beyaz kiloylu çorabı vardı onu da aşağı doğru sıyırdım. bi tek tangası kalmıştı ınu da aralayıp kenarından amını dillemeye başladım. bir süre sonra amını ve götünü dillemeye başladım zevkten çıldırmaya başlamıştı. bir süre sonra tangasını da sıyırdım ve sikimi çıkarıp amına ve götüne sürtmeye başladım. sok artık aşkım diye yalvarıyordu. niyetim onu tamamen çıldırtmaktı. amını parmaklamaya başladım. bir elimle de göğüslerini okşuyordum. iyice kıvama gelene kadar devam ettim, sonunda yalvarmaya başladı, çevirip bacaklarını omzuma aldım ve dilimle amını yalamaya devam ettim boşalmıştı ama umurumda değildi. sikimi çıkarıp ağzına vermemle deli gibi emmeye başladı neredeyse koparacak gibi emiyordu, belli ki onu çıldırtmama sinirlenmişti, dişleriyle sikimin ucuna hafif ısırıklar atıyordu, birden sikimi ağzından çekip tekrar domalttın. amına bir çırpıda kökledim, nasıl bağırdığını anlatamam, hızla gidip gelmeye başladım içinde, çıldırıyordu adeta. içime boşal aşkım dedi, içinden bir an çıktım ve götüne dayadım, ucuyla içine girdim ahhh yapma diye haykırdı, zorlayarak biraz daha girdim, bağırmaya başladı ağzını kapattım ve yavaş yavaş girerek hızlanmaya başladım, artık daha hızlı köklüyordum, kıpırdamasına itiraz etmesine fırsat bile vermiyordum. bir süre sonra acısının zevke dönüştüğünü anladım artık çırpınmıyordu ve sonunda göt deliğinin içine spermlerimi boşalttım. aynı pozisyonda kalmasını istedim, önce sikimi ağzına verip tekrar yalattım ve yine arkasına geçip bu kez amına kökledim, çöz artık beni dedi ellerini çözdüm ve hemen üzerime atıldı beni götten nasıl sikersin lan ibne diyerek sikimin üzerinde gidip gelmeye başladı, deli gibi sikişiyorduk. tekrar merve yi çevirerek altıma aldım bacakları omzumda sikmeye devam ettim, yan çevirdim ve tekrar girdim, baş aşağı yatakta çevirip amına kökledim, türlü pozisyonlar deniyorduk, kaç posta attığımı bile bilmiyorum. daha sonra toparlandık ve duşa girdik duşta duvara yaslayıp 2 posta daha kaydım. epey geç olmuştu toparlandı ve eve gitti. hala sık sık buluşup siki şiyoruz, kocasıyla da geçenlerde ayrıldı. artık buluşup sex yapmamız tamamen özgür hale geldi.

7 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi

    YanıtlaSil
  2. Sex ve fantezi isteyen bayanlar çiftler izmirden arayın 05352865024

    YanıtlaSil
  3. slm bayanlar ben BEN hasan 27
    yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
    kumral yakışıklı biriyim.
    Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
    sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
    arayan birlikte vakit geçirmek yada
    birlikte deli dolu anlar yaşamak
    isteyen her yaştan bayanlarla
    karşılıklı oluşturacağımız güven
    ortamı içinde görüşmekteyim.
    Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
    birkaç saat veya daha uzun bir süre
    (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
    ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
    evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
    fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
    benim tarafımdan herhangi bir sorun
    oluşturmaz.
    Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
    çerçevesinde görüşmek isteyen
    bayanlar için telefonum aşağıda
    Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
    mutluluklar içinde geçmesini temenni
    ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
    layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
    hayat diliyorum 05446262147 ve
    05446262147

    YanıtlaSil
  4. Sel bayanlar arayın tanışalım05325058408

    YanıtlaSil
  5. Van dogubeyazt igdir agri diyadn istanbul evli dul mutsuz seksi seven bayan arasn 05536173814

    YanıtlaSil
  6. selam adım yusuf yalovadan yaş 28 doyumsuz sex arayan bayanlar dürüst ama cekinmeyi bilen orospu olup resmime bakıp beğenmiceksen arama yeter niyetim sex sohbet sex olur veya olmaz orası bana kalmış birazda whatsaap kullanıyosan ara resimleşelim 05358757515

    YanıtlaSil
  7. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAK ISTEYEN GÜVENECE BİLECEYİ JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil