10 Eylül 2014 Çarşamba

BAYAN MEMURU BANKADA NASIL SİKTİM

BAYAN MEMURU BANKADA NASIL SİKTİM 2. BÖLÜM günden sonra hep onu düşünmeye başladım.Bankadaki hali gözümün önünden hiç gitmiyordu.Hep gözgöze geliyorduk.Aramızda 18 yaş fark olmasına rağmen onunda beni arzuladığını hissediyordum.Akşam herkes çıktıktan sonra kalıyor birlikte sohbet ediyorduk.Bakire olduğunu tahmin ederek kendisine sordum.Bakire olduğunu ama kendisinin böyle tabularının olmadığını söylediüinde bayağı şaşırmıştım.Onu sikmeliydim ama nerede nasıl. Bu arada karım da şüphelenmeye başlamıştı.Ama konduramıyordu.Kızın benimle bir gönül ilişkisine girebileceğine ihtimal vermiyordu.Ama onu kısa süreli sıkıştırmalar memelerini ellemeler yetmiyordu.Bir hafta sonu bankaya bana yardım etmesi için çağırdım.Cumartesi günü saat 10 gibi bankaya geldi.Yine öpmeye başladım artık oda alışmaya başlamıştı.Ben koltuğuma oturdum.Onu kucağıma oturttum.Öpmeye devam ettim.Sikim dimdik olmuştu.Oda hissetti.Ben bir elimle memesini okşarken diğer elimlede amını karıştırıyordum.Oda yavaş yavaş elini sikime doğru götürdü.Ve dışından okşamaya başladı.Fermuarımı açtım sikimi dışarı çıkardım.Avuçlarının arasına almasını istedim minicik elleriile sikimi okşarken aldığım zevki anlatamam.Ayağa kalktım onu koltuğa oturttum.Bacaklarını iki yana iyice açtım birini omuzuma aldım amı tabak gibi karşımdaydı.Kilodunu yana doğru açtım.Amı şahane görünüyodu.Resmini görünce hak vereceksiniz.Dilimi gezdirmeye başladım.Emiyordum.Başımı 2 eliyle amına bastırıyordu.Nasıl Bağırdığını anlatamam. Uzunca bir sure amını götünü yaladıktan sonra sarsılarak boşaldı.Suyunun tadı hala damaklarımda. Telefon sesi ile irkildim.Karımdı neden bu kadar geç açtığımı sordu.Tuvaletteydim dedim oysa amın tadından kendimden geçmişim.Artık benimde boşalmam lazımdı kasıklarım patlayacaktı nerdeyse.Ağzına alırmısın dedim.nasıl yapılacağını bilmiyorum dedi . . Sikimi ağzına götürüp yalaması emmesi ğerektiğini söyledim.Koltuğa oturdum.Minik elleri ile sikimi okşamaya başladı.Önce bir baktı sonra başına bir buse kondurdu.İncitmekten korkuyor gibiydi.O kadar itina ile öpmeye başladı.Sonra bir dil darbesi bir daha bir daha gözlerimi kapamış kendimden geçmek üzereydim.Ağzının sıcaklığını hissediyordum.Dil darbeleri beni mahvediyordu.Sikim iyice şişmişti.Boşalacaktım.Ama ağzına boşalmak için daha çok erkendi.Bu yüzden ağzından çıkarıp elime boşaldım.Devamını sonra yazacağım.Size bir fotorafını hediye ediyorum

14 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL

    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Gizlilik içinde Telde yada İst.içi ve çevresi görüşmek isteyen, çılgınlar gibi sevişmek isteyen kızlar 05377052020 Telden Foto video paylaşımı yapalım mı kızlar SADECE İKİMİZ ARASINDA

    YanıtlaSil
  4. Guzel bir sohbetin ardindan doyumsuz bir zaman gecirmek isteyen bayanlar aramasi yeterli .gizlilik ve guven oplanda olmak kaydiyla yalnizca bayanlar arasin evli dul bekar farketmez 05071265804

    YanıtlaSil
  5. Slm Ben Eser Bursadan Tanışmak İsteyen Bayanlar Arasın.. 0542 218 43 93

    YanıtlaSil
  6. Telde boşalmak isteyen yada gizlilik içinde ist.içi görüşmek isteyen melekler arayın 0537 705 20 20

    YanıtlaSil
  7. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. olgun samimi ve yalnız yaşayan bir hanimla arkadaş olmak istiyorum 542 742 60 21

    YanıtlaSil
  9. Mrb.İstanbul içi ve çevresi gerçekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar bayanlar arayın tanışalım gizlilik içinde görüşelim zevki dorukta yaşayın mutluluğa ulaşın 0537 705 20 20 Whatsapptan karsılıklı foto video atmak isteyen bayanlar

    YanıtlaSil
  10. Mrb istanbul şişli den Hayati ben 26 yasinda hafif esmer slimfitim. Ne istedigini bilen olgun ya da olgun dusunen bayanlar iletisim kursun benimle, kisisel hijyen bakim gizlilik saygi kesinlikle esas. Pismanlik duyacaginiz bir iliski olmayacak guvenin...

    05456340433

    Sadece arama ve Whatshapp

    KARSİ CİNSİM HARİCİ HİC İSİM OLMAZ!!!!!!!

    YanıtlaSil
  11. Düzeyli ve saygı çerçevesinde antalyadan çılgınca zaman geçirmek isteyen bayanlar arayın veya çaldırın ben size döneyim!36 yaşındayım 1.69 boy 78 kilo normal yapıdayım evim var ve yalnız yaşıyorum!pişman olmayacaksınız!(lütfen evliler ve eşcinseller aramasın !) tel 0543 889 33 94

    YanıtlaSil
  12. Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil