10 Eylül 2014 Çarşamba

OGLUM VE KOCA YARAĞI

OGLUM VE KOCA YARAĞI merabalar ben arzu 46yaşındayım 168 boy kilo55 ben devanlı rahat giyinmeyi seven birisiyim oglun 19 yaşında eşi5 yıl oldu öleli 5 yıdır kimse elime deymedi ta ki oglumun beni yanlışlıkla banyoda görmesine kadar ögün ben işten gelmiştim saat 18 sıralarıydı.ben bonyoya yirmiştim duş slırken oğlum geldiğini duğdum benim evde olduğumu sanmıyordu bu tüzden banyoya girmek için soyunmuş bir anda banyo kapısı acıldı baktım ki oğlumla karşı karşıya duruyoruz hemen cıktı psrdon anne diyerek ama benim aklım oğlumun sikinde kslmıştı abartmıyorum 25cm vardı.neyse ben banyodan cıktım oğlum girdi hemen arkasından gittim kapının deliğinden baktı kocaman siki vardı neyse olum cıktı banyodan aradan 2 hafta gecti ama ben unutamadım oğlumu biliyorum yanlış ama ne yapıyım akşam oğlum geldi işten yorgunum anne dedi tamam oğlum sen yat dedim sabah oğlumu işe kaldırmak için odasına girdim bir baktım ki siki ortda duruyor oğlum kalk hadi dedim tamam anne dediben işe gittim ama aklım oğlumda kaldı neyapsamda oğlum beni sikse diye pilanlar yapma başladım akşam oldu eve geldim ardan yarım saat sonra oğlum geldi üzerimi cıkarmamıştım gömleyimin düğmesini bir delik actım eteyimi biraz kaldırdım zaten mini etekti oğlum yukarı cıktı üzerine eşohmen giydi yeldi bende oğlumun dikkatini cekmek icin devamlı önünde deomalıyordum domalınca altımdaki tanga görünüyordu anne diye seslendi efendim oğlum dedim nasılsın diye sordu iyi dedim biraz zaman gecti oğlumun siki kalktı su icin mutfaha gitti tsm gelirken oğlumu görmemiş gibi önünde domaldım siki götüme geldi yapıştı pardon anne dedi gecti biraz sonra anne bugün sende bişeyler var dedi ne dedim oda cok sexsi duruyosun altından tangan görünüyor dedi ne yapıyım kimse beni görmüyo azdım oğlum dedim baka kaldı suratıma oğlum bani yanlış anlama ama seninle sex yapmak istiyorum dedim Hikayeyi Gönderenin Adı : canan

6 yorum:

  1. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlra cılgın kızlar FANTAZİ düşkünu evli çiftler subay ve astsubay hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantsıyle SİKİŞLERIMIZ uygulamalı olarak yapılır bilginize besyuzotuzdört dörtyuzseksen dokuz ellibeş yırmı 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil
  3. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotnlaşmış ve her gün aynımilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gerccekleştiremeyen kişiler arayın herşyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez. numaram 0546 582 37 07 gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim

    YanıtlaSil