21 Haziran 2010 Pazartesi

Gece Sahilde

Size daha üç gece önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum sevgilim ile beraber iki haftadır ayvalık sarımsaklıda tatilde idik bir apart otelde tatilimizi geçirdik bugün döndüm evime ama üç gece önce orada geçirdiğim saatler hiç aklımdan çıkmıyor sevgilimle gündüz denizde gece barlarda ve otelde yatağımızda muhteşem günler geçirdim ancak cumartesi gecesini hiç unutmayacağım sevgilimle gündüz herkesin geldiği plaja gittik ama her zamanki gibi çok kalabalıktı ve daha sakin bir yer bulmaya karar verdik sonuçta 17Km sahili olan bir tatil yöresi ve sarımsaklı da badavut denilen bir yer olduğunu öğrendik sarımsaklı plajına 10 dak mesafede bir yer ve oraya gittik hakikaten çok sakin bir yerdi bizim dışımızda iki aile vardı kocaman plajda günümüzü orda geçirdik ve akşam yemeğinden sonra yine barları filan gezdik ama sevgilim erken kalkalım aklımda çılgınca bir şey var dedi bende ona uydum önce otele geldik bana plaj çantamı almamı ve içine çift kişilk yatağın çarşafların koymamı söyledi ve bikinimi giymemi istedi bene hemn hazırlandım tabiî ki beraber yola çıktık gündüz gittiğimiz plaja doğru gidiyorduk ama orayı gecti bir tepeye çıktık terk edilmiş askeri karakolun oraya arabayı park etti ve o binanı arka tarafında bir patikadan sahile indik küçük bir koy şeklinde plajı vardı oranın iki tarafında kayalık bir çıkıntı vardı sevgilim etraftan agaçları topladı ve bir ateş yaktı ve çarşafı serdik üzerine uzanıp yıldızları seyretmeye başladık ve sevgilim dudaklarıma yapışıp beni deli gibi öpmeye başladı bende ona karşılık veriyordum tabiî ki neden çarşaf istediğin yeni anlamıştım ve iyice sevişmeye başladık bikinimin üstünü çıkarttı ve göğüslerim emmeye başladı oradan göbeğime indi ve oradan dahada aşağı inerek bikinim üzerinden benim kadınlığımı uyarmaya başladı beni çıldırtıyordu ve bikinim kenara çekip dilini değdirdiğinde çıldırma noktasına gelmiştim açık havada gece yıldızların altında tatlı bir esiniti ile beraber kadınlığım yalanıyordu muhteşemdi ve ben sevilim yukarı çektim onu yatırıp önce dudaklarından sonra gögüs uçlarından öpmeye başladım ve daha aşağı kayıp şortunu indirerek muhteşem penisini emmeye başladım bir süre böyle devam ettik sonra 69 olduk ve devam ettik sanki ilk defa sevişiyordum onunla muhteşem bir şeydi açık havada yapmak artık dayanacak halim kalmamıştı hadi aşkım artık içime gir dedim ve sırt üstü uzandım oda geldi ve bacaklarımı omzuna alıp içime girmeye başladı çılgınca bişeydi yıldızları seyrederken sevgilim içimde gidip geliyordu hafif hafif esen rüzgar bütün vücudumu yalıyordu ve sevgilim bacaklarımı omuzlarından indrip öyle devam etmeye başladı bu heme içimde gidip geliyor hem de göğüslerimi emiyordu muhteşem bir şeydi bu ve onu sırt üstü yatırp üzerine çıktım ve onu tekrar içime alıp üzerinde zıplama ya başladım gelmek üzereydim ve sevgilim en sevdiğim pozisyona getirdi beni ben üstte tam dik olarak oturuyordum oda belimden kavradı beni ve ileri geri sarasmaya başladı bir yandanda bir parmağını arka tarafıma yerleştirip masaj yapıyordu benim en çok sevdiğim pozisyon bu çünkü hem içinde en derin yerimde onu hissediyorum hemde klitorisim ikimiz arasında sıkışıyor ve bana çılgınca zevkler veriyordu ve arka tarafım uyarılıyordu aynı anda iki dakika geçmeden sular seller gibi çığlıklar atarak boşaldım delicesine bağırabiliyordum özgürce ama sevgilim hala boşalmamıştı biliyordum o beni domaltıp arkadan girmek istiyordu üzerinden indim ve kumların üzerinde dört ayak oldum sevgilimde hemen yerini aldı önce paramğını içime sokup akan sıvılarımdan arkama sürdü sonra birkezde penisini vajinama sokup iyice kayganlaşmasına sağladı ve arka deliğime ucunu baştırmaya başladı daha önceleride defalarca yaptığımız için hiç zorlanmadan almıştım onu içime ve kasıklarını kalçalarımda hissettiğimde deliye dünmüştüm bağıyordum resmen evet aşkım s*k beni istediğin gibi sok önüme arkama istediğin kadar s*k beni kökle aşkım diye arakmda hızla gidip gelirken bir eli ile önümü uyarmayı hiç ihmal etmiyordu sarsıntıdan dizlerimin altındaki kumlar dizlemi acıtıyordu ama olsun aldığım zevkin yanında hiç bişeydi bu bir süre böylece devam etti ve ben onu iyne sırt üstü yatırıp üzerine çıktım bir farkla sırtımı ona döndün ve onu arkamdan aldım bu pozisyonu çok sever o ve alttna bana destek oluyordu bende onun üzerinde büyük bir zevkle inip çıkıyordum ve gelmek üzere olduğunu söyledi olabilidğince hızlandım ve sevgilimde haykırarak boşalmaya başladı içimde sanki bir yanardağ patlamıştı onun sıcaklığını içimde hissettiğimde bende tekrar boşalmaya başlamıştım ve beni kendi üzerine yatırıp birkaç kez daha gidip geldi arakamda ve öylece sarıldı bana göğüslerimi okşuyor bana iltifatlar yağdırıyordu biraz öylece yattıktan sonra kalkmak zorunda kaldık çünkü çarşafın ucu ateşe gelmiş ve tutuşmuştu aceleyle nasıl kalktığımızı bilemedik çarşafı alıp hemen denize koştum ve söndürdüm bu arada sevgilim denize atmıştı kendini su oldukça soğuktu ben giremedim çok istedim ama giremedim o tarafa tatile gideniniz varsa bilir ayvalığın denizi biraz soğuk olur ama benim aklım hala sevgilim içime almakta idi ve onu çağırdım yanıma ve o ayakta iken önünde diz çöküp tekrar ağzıma alıp kaldırdım oda beni ayağa kaldırıp kendi çöktü ve beni diliyle becermeye başladı çıldırıyordum resmen beni becermesi için yalvarıyordum ona artık benim arkama geçti beni hafifçe öne eğdi ve kadınlığıma girmeye başladı muhteşem bir şeydi şimdiye kadar bir çok şey yapmıştık ama ayakta hiç yapmamıştık hele ki dizlerime kadar gelen deniz suyunu içinde hiç ve öyle hızlı girip çıkıyordu ki çıkan sesler kayalarda yankılanıyordu beni tekrar boşaltmayı başarmıştı ama onunda boşalması lazımdı ve ona hadi aşkım beni arkamdan sik dedim sen seversin arkamı ve oda hemen içimden çıkartıp arkama girmeye başladı ben iyice eğilmiştim oda belimden kavramış arkamda gidip geliyordu gittikçe hızlanan bir tempoyla girip çıkıyordu ve gelmek üzere olduğu söyledi hemen içimden çıkmasın sağladım aletini deniz suyuyla yıkadım ve emmeye başladım hızla emiyordum kısa süre ağzıman içine boşalmaya başladı en sevdiğim tatlardan biriydi onun menileri ve büyük bir zevkle yutmuştum muhteşem bir gece geçirtmişti bana yine ve toparlandık ateşi söndürdük arabaya çıktık otele gidene kadar ben tekrar azmıştım ve odaya girer girmez tekrar ona saldırdım yine beni boşalttı ama sahilde aldığım zevki hiçbir şeye değişmem bu güne kadar yaşadğığım en iyi seks deneyimimdi.