21 Haziran 2010 Pazartesi

Kayın Babam Beni Samanlıkta Sikti

Ben şuanda 21 yaşındayım.kısa boylu etine dolgun bir bayanım. biraz göbekliyim.kalçam büyüktür.erkeklerin ilgisini çeken bir fiziğim var.bu anlattıklrım kesinlikle doğrudur.kayınbabamla yaşadıklarımdan aldığım zevki biç bir erkek yaşatmadı.hatta kocamla ateşli sevişmelerimiz olmuştur ama bu şekilde zevk almadım.konyanın küçük bir köyünde oturuyoruz.hayvancılıkla uğraşıyoruz.kocam ile severek evlendik.kocam evin tek oğludur.kocam askere gitti.ben,kaynanam ve kayınbabam beraber yaşıyoruz.kayınbabam 58 yaşında iriyarı göbekli birisidir.o güne kadar kayınbabam ile aramızda birşey geçmedi.bir gün evimizin samanlığına gittim.hayvanlara saman verecektim.domalmış vaziyette kalbura saman dolduruyordum.arkamdan birisi beni kucakladı.götüme sarıldı.sus kızım ses çıkarma dedi.götümü sıkı sıkı kucakladı.götüme sert birşey sürtmeye başladı.elleri ile alttan gögüslerimi mıncıkladı.arkamdaki sert olan şey kayınbabamın yarağı idi.sürekli yarağını götüme sürtüyordu.ne büyük götün var kızım oh,kimseye söyleme seni çok istiyorum.canım gelinim benim.beni öldürdün mafettin diyordu.kayınbabamın konuştukları ve yaptıkları o kadar hoşuma gittmiştiki amım ıslanmıştı.babam şalvarımı aşağıya sıyırdı.yarağını çıkardı.eliyle amımı ve götümü karıştırdı.elleriyle amımı araladı.yarağını hızlı hızlı sokuyordu.ben inliyordum.harikasın baba diyordum.birden babam beni altına aldı.bacaklarımı yukarıya kaldırdı,yarağını amıma soktu çıkardı.yarağını amımdan çıkardı.götünden sikeceğim kızım dedi.hiç sikilmedim baba dedim.alışırsın kızım dedi.işaret parmağı ile götümün deliğine soktu çıkardı.yarağına yer açıyordu.yarağının kafasını yavaş yavaş götüme soktu.zevk alıyordum.baba diyordum.götümü baya bir sikti.o gün amımı götümü sürekli yaladı.fırsat buldukça evde beni sikiyordu.kocam askerden geldi.hala arasıra beni sikiyor.aramızda oyunlar oynuyoruz.çok zevk alıyorum.kocamdan daha iyi doyuruyor.gerçekten kayınbabam sikişten anlıyor.bazen uyurken odasına girip yarağını yalıyorum.süprüzler yapıyorum.mütiş bir erkek.

3 yorum:

  1. İst sikilmek isteyen bayanlar 05436703315

    YanıtlaSil
  2. İstanbul umranye örnek de evli mutsuz dul seksi seven kocanda seksi doymiyan kendini siktirmek istiyen bayan arasn 05536173814

    YanıtlaSil
  3. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAK ISTEYEN GÜVENECE BİLECEYİ JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil