21 Haziran 2010 Pazartesi

Teyze demeden Sikti

Ben 27 yaşında olgun fiziği doğru kızıl şaçlı güzel bir bayanım her neyse olaya girelim bir gün yeğenim okuldan öğle yamegine gelmişti bana ara sıragelir yemeğini yer giderdi.Ama bu sefer roller değişmişti yeğenim geldiğinde ben temizlik yapıyordum altım da kısa bir etek onun altımda da kırmızı bir tanga vardı. terlediğimden tanga belli oluyordu ama ben hiç bozuntuya verdim yeğenime yemek hazırlayıp devam ediyordum temizliğe sira mutfaga gelmiş tam yerleri silerken aynadan yeğenimin beni izlediği gördüm ve ne diyeceğimi şaşırdım bişe diemedim sonra ben terledim bir üstümü değiştireyim dedim ve yatak odasına geçtim eteğimi çıkardığım anda biri ğöğüslerime sarıldım birde ne göreyim yeğenim içim bir tuhaf olmuştu ne yapacağımı şaşırdım bbirden bire sonra da ona bağırdım ne yapıyorsun die ama o beni hiç dinlemiyordu delice saldırıyordu bana üzerimdeki penyeyi yırtıp çıkarttıktan sonra sadece südyten ve tanga ile kalmıştım ne yapacağımı bilimiyordun bir den saldırdı südyenimi çıkardı dedli gibiydi baş edemiyordum beni yalamaya başladı sonra mecburiyetten kendimi ona saldım 17 yaşında idi ama çok büyük siki vardı sıra beni sikmeye gelmişti amıma yöneldi yok dedim ama dinletemedim sonrada arkama geçti hayır dedim tokat attım yeter dedim kocam bile beni arkadan sikmedi dedim ama başaramadım acımadan beni sikmeye devam etti ve o gün tam 2 saat kölesi oldum bende ileryen saatlerde zevkin doruklarına çıktım o gün yeğenim öğleden sonra okula gidemedi bennde de derman kalmadığından kocamla 3 gün boyunca oynaşmadım yoksa morlukları görüp benim başkasıyla yattığımı anlayacaktı yeğenim le artık haftada bir sevişiyoruz.

2 yorum:

  1. SLM BEN İZMİRDEN KAAN 27 YAŞINDA ESMER TENLİ BEKAR Bİ ERKEĞİM NE İSTEDİĞİNİ BİLEN OLGUN EVLİ DUL BAYANLARDAN SMS BEKLİYORUM LÜTFEN SADECE BAYANLAR SMS GÖNDERSİNLER CEP TEL 0534 709 17 56 AVEA TAŞIMA

    YanıtlaSil
  2. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAK ISTEYEN GÜVENECE BİLECEYİ JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil