21 Haziran 2010 Pazartesi

Yaşlı Komşumuz

Merhaba sevgili arkadaşlar ben 19 yaşında, esmer,kahverengi gözlü ,60 kilo olan oldukça tatlı bir gencim.Bundan tam 2 ay önce başımdan geçen bir olayı size anlatmak istiyorum.Her zamanki gibi bu sabahta erken kalkıp okul elbiselerimi giymiştim kahvaltımı yapıp okulun yolunu tutmaya başladım evimiz okula biraz uzaktı bizim mahalleyi bitirir bitirmez sokak başında bir kamyonu park etmişler içinden bişeyler indiriyorlardı bende merak edip baktım yaklaşık 40 yaşlarında olgun bi bayan 168 boylarında geniş kalçalara sahip adeta bi erkeği çılgına çevirecek çizgi hatları vardı.Bu mahalleye yeni tanınıyordu galiba bende hemen mahallemize hoş geldiniz dedim oda bana bakarak tatlı bi yüz ifadesiyle saol canım dedi.Bende işi yoğun olduğu için onu rahat bırakıp okulun yolunu tuttum. Ama bi türlü aklımdan çıkmış değildi çünkü geçenlerde bi dergide okumuştum olgun bayanların genleri daha çok tercih ettikleri ve onlara daha çok özen gösterdiklerini yazıyordu. Aslında tatlı biri olduğum için kızların gözdesiydim ama o günden sonra olgun bayanlara karşı ilgim baya artmıştı. Yine ertesi gün erken kalkıp okulun yolunu tuttum tabi yeni gelen kadını görebilmek için o mahalleden gidecektim ve istediğim gerçekleşti kapının önünde bekliyordu bende acaba ne bekliyor diye yanına gidip günaydın dedim oda saol tatlım hayırdır sabah erken kapının önünde ne arıyorsunuz deye sordum oda ne olabilir yalnızlıktan sıkıldım biraz hava alayım dedi bende yanlızmı kalıyorsunuz dedim oda evet yanlızım tatlım diye cevap verdi bana tatlım demesi beni adeta çılgına çeviriyordu bende hadi kendinize iyi bakın diye okuluma gittim.Okul dönüşü yine oradan gelmeye karar vermiştim çünkü derste onu düşünmekten başka bişey yapmıyordum onun kadar güzel onun kadar sex bi bayanın yalnız yaşaması. Neyse okul dönüşü yine o mahalleye saptım oda kapının önünde oturmuş gidip gelene bakıyordu bende merhaba dedim oda merhaba tatlım dedi ve gülümseyerek kaç gündür konuşuyoruz ama hala ismini bilmiyorum dedi bende gülümseyerek berk dedim oda bende funda dedi memnun oldum diye

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAK ISTEYEN GÜVENECE BİLECEYİ JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil