21 Haziran 2010 Pazartesi

Melahat Yengem

Merhaba arkadaşlar ben size melahat yengemi nasıl siktiğimi anlatacağım.Günlerden pazardı.Yengem dışardaydı. çamaşır yıkıyordu.önce evlerine girdim kimseler yoktu.sonra pencereden dışarı baktım.Yengem çamaşır yıkıyordu. Dikkatlice baktım ki yengem eşarbını arkaya atmış.gömleğinin bir iki düğmesi açık kalmış.yengem eğildikçe memeleri görünüyordu.işin kötüsü sallanıyordu.memeleri sallandıkça benim alet ayağa fırlıyordu.dimdik olmuştu.sallandıkça aletimin başı dönüyordu. dayanamadım hemen oracıkta ıkındım 31 çektim rahatladım.birazdaha seyrettim yine canım çekti.yengem işini bitirdi içeri girdi.saklandım hemen.o banyoya girdi.kapıyı kapatmadan soyundu.bende seyrettim.çırılçıplaktı melahat yengem.amı tertemizdi.dayanamadım.hemen girdim yanına.yengem sırtı dönüktü.ben banyoya girmeden soyunmuştum.melahat yengemi arkadan kucakladım.o bağırdı ama işişten geçmişti artık.benim alet götüne yatırdım avuçlarımlada melahat yengemin memelerini sıkıyordum.yengemin memeleri küçüktü ama yumuşacıktı.artık yalamaya başladım. ip kopmuştu ne olacaksa olacaktı artık.hemen yatırdım yengem küvete bir taraftan duşluktan sıcak su akıyordu üzerimize.ne romantizmdi.kucaklayıpbacaklarının arasına girdim.bir an önce bitirmeliydim işimi. dayım heran gelebilirdi.sağolsun dayım yengemin amını benim için bolartmış.çok rahat girmişti.sikimin köküne kadar girdiğini hissettim. çıldırıyordum.artık hayallerimdeki kadın kollarımdaydı.bu ne büyük bir zevkti benim için. bu arada melahat yengemin ıslak dudaklarını emiyordum.bir iki git gelden sonra titreye titreye melahat yengemin balkutusuna yarma şeftalisine boşaldım.rahatlamıştım.yengem o gün bana bayağı kızmıştı ama değdi.artık heran aklıma melahat yengem gelince hemen boşalıp rahatlıyordum. ama gerçekten yengemi sikmek dünyanın en büyük zevki olsa gerek inanıyorum.o benim o istemesede en büyük aşkım. Unutma melahat yenge bekle beni seni yine sikeceğim tadını aldım bir kere senden vazgeçemem ben.seni seviyorum aşkım melahat...

2 yorum:

  1. selam ben oguz istanbuldan yaş 33 boy 180 kilo 78 sexs sınır tanımayan evli ciftler ve olgun bayanlar ister telde ister real sexs evli cilfler 3 olurum sınırsız sexs için sizlerden tel bekliyorum 0531 887 54 20 özel noya acıktır / oguzcakar32@gmail.com NOT GAY ARAMAYIN LÜTFEN sıfır beşyüz otuz bir sekizyüz seksen yedi elli dört yirmi

    YanıtlaSil
  2. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAK ISTEYEN GÜVENECE BİLECEYİ JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil