21 Haziran 2010 Pazartesi

Türbanlı Yengem

Merhaba sevgili okurlar; Ben melih. 24 yaşındayım. Okuyacağınız olay gerçekten başımdan geçmiş bir olaydır, hayal ürünü değildir. Olay türbanlı olan yengem Serapla ilgili. Yaz tatillerinde Kuşadasına , dayımların yanına gidiyorum tatil için. Bundan iki sene önceydi. Yine tatil için dayımların yanına gitmiştim. Dayımların evi iki odalı. O sırada dedemler de dayımlaraydı. Doğal olarak odaları paylaşmak zorundaydık. Dayımın kızı dedemler gidecek diye onlarla yatmak istedi. Bana da yengem ve dayımın odasında yere yapılan yatak düşmüştü. Aklımda kötü bir niyet asla yoktu, odaya girene kadar. Yengem yatağın bana doğru olan kısmına yattı. Üzerinde geceliği vardı ve yazlık pike örtünmüştü. Sigara yaktık birer tane. Dayım daha iş yerini kapatıp gelememişti. Sigara faslında yengemle konu kızlara falan geldi. �slan gibi çocuksun, neden evdesin yabancı dilinde var, dışarıda turist avlasana�dedi. Ben de ona �astalık vs. bulaşmasından korkuyorum �dedim. Bana �Yok daha neler�dedi. �Tabi keyfin yerinde, hastalık kapma derdin yok, sen doya doya yapıyorsun�dediğimde muzipçe güldü. O sırada dayım eve geldi. Benim sigara içmeme çok kızdığı için ben hemen sigarayı söndürüp uyudu numarasına başladım. Daha sonra odaya geldi. Kapıyı kapattı. Yatağa yattıktan sonra yaklaşık 15 dakika kadar falan o günkü iş yerinin durumundan falan bahsetti. Diğer tarafa yattığından ve ben yataktan daha aşağıda yattığım için dayımı göremiyordum. Daha sonra yengeme �Yapma Serap, Melih burada�dediğini duydum. Tabiki kulak kesilip dinlemeye başladım. Yengem ona �8 gündür yapmadık, reglim dün bitti, hadi!!�dediğini duydum. Daha sonra şapırtılar gelmeye başladı. Sanırım öpüşüyorlardı. 1 dakika geçmeden yengem �Hemen hazırola geçtin, birde yapma diyorsun�diye dayıma takılmaya başladı. Dayım �ste çık�dediğinde, yengem Serap �lmaz, görebilir�dedi. Ve o sırada geceliğini sıyırıp külotunu çıkardı. Külotunun sadece beyaz olduğunu görebildim. Müthiş derecede azmıştım.daha sonra biraz daha yan tarafa kayıp bacaklarını açtı ve dayımın bacaklarının arasına girdiğini gördüm. Yaklaşık 3-4 dakika geçti geçmedi dayım �rospumsun benim�diyerek boşaldı. Birer sigara daha yaktılar ve daha sonra dayım duşa girdi. O sırada yengem bana dönüp �yuyor musun?�diye sordu. Ses çıkarmadım ama gözlerimi açıp ona bakıyordum. Yengem şortumun önüne bakıp �uvalete git, rahatla yoksa ağrıdan uyuyamazsın�dedi. Gerçektende ikisinin de uyuduğuna emin olduktan sonra tuvalette boşalıp öyle uyudum. Ertesi sabah dedemler gidecek diye erkenden kalktık. Her şey normaldi. Kahvaltıdan sonra vedalaştık. Dayım dedemlerle beraber gitti, oradan da dükkana gidecekti. Evde yengem, dayımın 7 yaşındaki kızı ve ben kalmıştım. Dayımın kızı daha uyanmamıştı. Herkes çıkınca bende tekrar dayımların odasında yattığım yer yatağına uzandım. Çok sıcak olduğu için sadece şortum vardı. Üzerimde çıplaktı anlayacağınız. O halde uzandım. Uyumaya çalışıyordum ki yengem odaya girdi. Vantilatörün derecesini yükseltip türbanını çıkardı. Gelip yatağına uzandı. Daha sonra bana dönüp �Dün gece nasıldı sence?�dedi. Çok şaşırmıştım. Aklımda bu konuyla ilgili hiçbir sorunun hazır bir cevabı yoktu. Sadece �ok kısa sürdü�diye cevapladım. �n büyük problemimiz de bu�diye cevapladı. �Neden?�diye sordum. �ana kalsa neler yapıcam ama dayın istemiyor. Çok tutucu bu konularda, yoksa uçururdum onu�diye güldü. �endine çok güveniyorsun�dediğimde geceliğini beline kadar sıyırıp külotunun üzerinden amını okşayarak �Daha hala gerdeğe giren genç kız gibi sıcak ve darım.�dedi. �n çok neyi yapmak isterdin?�diye sordum. �ğzıma alıp doyasıya yalamayı ve ağzıma boşaltmayı, dayın bunu hiç yaptırmadı bugüne kadar �diye cevap verdi. Bende �nemli olan ağzına alıp boşaltmak değil, onu herkes yapıyor, önemli olan ağzına dolan dölleri yutabilmen�dedim. Yanıma inip şortumu çıkardı, ve yarağımın başına bir öpücük kondurdu. Daha sonra bana dönerek �eneyelim�dedi ve deliler gibi oral seks yapmaya başladı. Bugüne kadar çok kıza oral seks yaptırmıştım ama hiç birisi bu kadar istekli yalamamıştı. Deliler gibi yalıyor ve eliyle de masturbasyon yaptırıyordu. Az sonra ağzına boşaldım ve tüm döllerimi yuttu. Birer sigara yaktık ve bitene kadar hiç konuşmadık. Sigara biter bitmez bacak arasına daldırdım kafamı. Pamuklu, beyaz, önünde çiçek şeklinde küçük bir danteli olan külotunun üzerinden kadınlığını yalamaya başladım. Yaklaşık 3-4 dakika böyle devam ettikten sonra külotunu diz kapaklarına kadar sıyırıp bacaklarını omzuma alıp amının tamamına seri ve sert dil darbeleri atmaya başladım. Belini bir yılan gibi kullanıyor, kıvırıyordu. Beyaz, sperm gibi akıntısı ağzıma gelmişti. Ona göstererek bende onun akıntısını yuttum. Daha sonra yukarı çıkıp geceliğinin yakasını sıyırıp göğüslerini öpüp okşamaya başladım. 1-2 dakika da böyle geçtikten sonra kasıklarım patlama noktasındaydı. Şortumu sıyırıp bir hamlede ve sertçe içine girdim. Nefes nefese ve son hızla içine girip çıkıyordum. Ve birden içine patladım. Üzerine yığıldım kaldım bir süre. Hamile kalabilirdi. Akşam hallederim ben dedi ve gece yine ikna edip dayımla birlikte olmuş ve içine boşaltmış. Tatilden sonra konuştuğumuzda kürtaj olduğunu söyledi ama benden mi dayımdan mı belli değil. Bize gelecekler bu sıralarda. Bakalım o zaman ne olacak.

4 yorum:

  1. selam ben oguz istanbuldan yaş 33 boy 180 kilo 78 sexs sınır tanımayan evli ciftler ve olgun bayanlar ister telde ister real sexs evli cilfler 3 olurum sınırsız sexs için sizlerden tel bekliyorum 0531 887 54 20 özel noya acıktır / oguzcakar32@gmail.com NOT GAY ARAMAYIN LÜTFEN sıfır beşyüz otuz bir sekizyüz seksen yedi elli dört yirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN JİGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAK ISTEYEN GÜVENECE BİLECEYİ JİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil