28 Nisan 2014 Pazartesi

Bekaretimi patlıcanla bozdum

Aralığın 3 ü idi küçük oğlumun doğum günü pasta aldık kutladık. Herkez mutluydu o da mutluydu ailecek mutluyduk... O gece sıradan bir geceydi zaten son geceden sonra hiç gelmemişti yanlış olduğunu anlamıştı. Ama o gece kapım aralandı. Yanıma geldi örtümü kaldırdı. Pijamamı indirirken kalktım. İrkildi, bu gecede sessizce işini bitirmeyi düşünüyordu korktuğu her halinden belliydi. Yanıma otur dedim oturdu yüzü yerdeydi." Bunun ne kadar günah olduğunu biliyormusun" dedim. "Evet" dedi. "Nasıl yapıyorsun peki" dedim. "Engel olamıyorum" dedi. Allahım nefsim istiyordu onu, içimde sanki büyük bir boşluk vardı ve onu oğlum doldurabiliyordu istiyordum onu. "Özür dilerim anne" dedi, ağlıyordu. Bende ağlıyordum. "Çokmu istiyorsun beni" dedim. "Evet" dedi. "Son defa yapıcağız tamammı "dedim. Bunu nasıl dediğime hala inanamıyorum nasıl yaptım bunu bilmiyorum ama o anda oldu işte... Tamam ded, söz verdi ve yatağa yattım. Pijamamı indirdi iç çamaşırımı çıkardı üstümüde çıkardı. Çırılçıplaktım. Dudaklarımı öpüyordu karşılık veriyordum, boynuma indi ordan göğüslerimi yalıyor oksuyordu. Penisini görmek istiyordum beni zevkten zevke sokan şeyi görmek istiyordum. Vajinama indi diliyle baskı uyguluyor yalıyor beni zevkden cıldırtıyordu Saçlarını oksuyordum. Yalamayı bitirdi tekrar dudaklarıma geldi elimi penisine götürdüm, Aman Allahım avuclarımda kocaman birşey vardı. Oksuyordum cok kalındı. Boyu normaldi ama kalınlığı çok kalındı. İçime girdi kendime ona bırakmıştım girip çıkıyordu dudaklarımı öpüyordu karşılık veriyordum. Onun vucudunu oksuyordum kalcalarını oksuyordum. Sanki karı koca gibiydik. İkimizde birbirimizi istiyorduk. Hızlanmıştı cok canım yanıyordu ama muhteşem zevk alıyordum. Sonunda içime boşaldı. Ama devam etti gidip geliyordu. 1 defa daha yaptıktan sonra gitti. Bende duş aldım ve yattım. Bu sondu artık bitti diyerek uyudum. Aradan 3 hafta geçti ben ise her gece onu bekliyorum onu istiyorum ne kadar yanlış olursa günah olursa olsun onun verdiği zevki onun verdiği mutluluğu bırakamıyorum...

3 yorum:

  1. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri v yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar arasın ltf bayanlar gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil
  2. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri v yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar arasın ltf bayanlar gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil
  3. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri v yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar v hanimini paylaşmak için aktif erkek 3. arayan çiftler arasın ltf bayanlar gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil