27 Nisan 2014 Pazar

Teyzeme tecavüz ettim

Yalnız bir kadın olarak tek zevkim seks anlamında sex hikayeleri okumak ve arada da… 40 yaşında ve sex hikayeleri okumaktan ve yaşamaktan büyük keyif alan bir kadınım ben. Erkeklerin ilgisi ile devamlı olarak karşılaştığım içinde artık alıştım buna. Sokakta rahat rahat yürüyememek bazen canımı sıksada artık bu işten tat almaya da başladım diyebilirim. Çünkü güzel bir kadın olduğumdan dolayı yapıyorlar bunu. Kendimden biraz bahsetmem gerekirse, ben 1.65 boyunda bir kadınım. Bir kuaförde çalışıyorum. Yıllardır bu işi yapıyorum ben kadınların güzellikleri benden sorulur tabii. Çoğu da beni kıskanır zaten gelen kadınlardan ve hep de sorarlar neden bir erkek arkadaşın yok neden bir kocan yok senin filan diye. Kuaförlüğü seviyorum ama bazen kadınların anlattıkları sex hikayeleri çok canımı sıkıyor benim. Yani kadınlar geliyor arkadaş gece kocalarıyla, sevgilileri ile yaşadıkları seks hikayeleri anlatıyorlar çekinmeden, sıkılmadan. Bu iş gerçekten çok garip. Ben olsam anlatamam kimseye böyle yaşadıklarımı, zaten ben ne yaşarsam gizli kapaklı yaşıyorum. Ama bu benim erotik hikayeler yaşamama da engel değil tabii. Ben de zaman zaman sıcak sex hikayeleri yaşıyorum tabii, bu tanıdığım bir adamla oluyor bazen ya da yeni tanıştığım bir adamla farketmiyor, onlarda zevk alıyor bu işten bende fazlasıyla tatmin oluyorum. Evlenmeyi filan düşünmüyorum hiç zaten yaşımda geçti sanırım bundan sonra da böyle devam ederim, hayatı daha renkli kılıyor çünkü…

2 yorum:

  1. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar v hanımını paylaşmak için aktif erkek 3.arayan çiftler arasın gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil
  2. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar v hanımını paylaşmak için aktif erkek 3.arayan çiftler arasın gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil