28 Nisan 2014 Pazartesi

Üvey annemi siktim bağırttıra bağırttıra

O şok ile uyuya kaldım. Uyandım ve hemen giyinip işe gittim. Bütün gün ağladım ne yaptım nasıl izin verdim diye kendime lanet okudum. Ama durup düşününce dün gece hayatımın sexini yaşadığımı anladım. Babasınınkinden büyük bir penisi vardı. İçimde dakikalarca kaldı. Babası 3 4 dakika kalıyorken o uzun süre gidip gelmişti. İlk defa vajinamı yalamıştı. Meme uçlarımı cok iyi yalıyordu. Bana muhteşem zevk veriyordu. Tüm bunları düşünürken elim vajinamda geziniyordu onu düşünüyordum. Yakışıklı, boyu posu yerinde, ve görmediğim ama hayal ettiğim koca bir penis. Ahhh evet birdaha sok aslanımm diye düşünür masturbasyon yaparken kendime tokat attım. Ağlıyordum ne yapıyordum ben nasıl bir anneydim. Öz oğlumla nasıl yatıp bundan zevk alır onu düşlerdim. Bu şekilde düşünerek akşam oldu, adımlarım eve gitmek istemiyordu. Evde "o" vardı. Bana kadın olduğumu hatırlatan hayatımın orgazmını yaşatan "o"... Eve geldim yemek yaptım ortalıkta yoktu. Kardeşi yemeğe çağırdı gelmedi. Odadan cıkmıyordu. Bende o odaya girmedim. Gece oldu ve yatağıma yattım. Kapıyı kitledim. Yattım. Ama canım kapıyı kitlemek istemiyordu. Kalkıp açtım. Ve yine yattım. Onu bekliyordum... 1 saaten fazla oldu, kapı aralandı gölgesi belli oluyordu. Yaklaştı örtüyü kaldırdı kilodumu indirdi. Ve dün geceki gibi vajinamı yalamaya başladı. Bir seçim yapmalıydım ya karşı koyucaktım konuşucaktım yada onun olucak sessizce yerime kalıp oğlumun işini bitirmesini bekliyecektim. Olmaz dedim tekrar yapamam bu günahı tekrar işliyemem. Kalkmayı düşündüm. Ama ! durdum. Bana dün gece nedne kalkmadın demezmiydi. Sen zevk almadıysan dün gece neden yaptırdın kendini demezmiydi. Ne derdim ona. Nasıl hayatımın sexini yaşattın bana diyebilirdim. Sustum...

1 yorum:

  1. yasak arzularını sıradısı fantazılerını paylaşmak ısteyen bayanlar cıftler lutfen 0 542 376 82 16 arayın

    YanıtlaSil