28 Nisan 2014 Pazartesi

oğlum yapma lütfen

Yalıyordu, muhteşem yalıyordu hemde. Dudaklarımı sıkmış ellerimi yumruk haline getirmiş ses cıkarmamk için tüm gücümü veriyordum. Yalamayı bitirdi, evet işte başlıyorduk ben ellerimi sıkmış içime girmesini beklerken iki elimide tuttu yukarı kaldırdı ve omuzlarımın hizasına getirip açtı. Ve yavaşca içime girdi. Ellerimi sıkamıyordum ellerim onun avuclarındaydı. Ve kendimi tutamayıp inledim. Aldığım zevkin sesiydi bu. İlk "ah" ımdı bu... Dün geceki gibi değildi yavaş yavaş gidip geliyordu ve dün geceden daha fazla zevk veriyordu artık açık açık inliyordum. Dudaklarıma öpmek istedi. Sıktım izin vermedim. Ben bunu yapınca birden hızlıca içime girdi ve derince inledim dudaklarımı öptü. Ona karşı acizdim bileklerimdeki güç çekilmişti. Onundum artık istediğini yapıyordum. Öpüyordu dudaklarımı. Boyunu yalıyordu memelerimi yalıyordu. Muhteşemdi. Dünkindende çok zevk alıyordum. Testislerinin tenime vurduğunda çıkardığı ses tüm odada yankılanıyordu ; "şak şak şak..." Uzun süre içimde sonundada tüm penisini birden hızlıca içime sokup olabilidğince ittirdi ve içime boşaldı. O sıcak sıvıyı içimde hissediyordum. Ne kadar güzeldi... Acizdim artık bileğimde güç yoktu, beynim aldığı zevk karşısında donmuştu. İçimden lütfen birda lütfen birdaha diye sayıklıyordum. Penisini içimden cıkardı 1 - 2 dakika yatakta oturdu. Ben hala "uyuyordum." Ve yine geldi bacaklarımı ayırdı yavaşca girdi ve hala semsertti. Sanki 2 dakika önce içime boşalan o değilmiş gibi aleti semsertti. Gidip geliyordu dudaklarımı öpüyor memelerimle oynuyordu. Ben elimde olmadan sesler cıkarıyordum. Gözümü araladım ona bakıyordum testislerinin tenime vurdğunda çıakrdığı sesleri duyuluyordu. Gözleri kapalıydı belliki çok zevk alıyordu. İçimde çok uzun süre kaldı. Ara ara duraklayıp vucudumu opup yalıyor sonra tekrar devam ediyordu en sonunda sert bir şekilde içime tekrar boşaldı. Dün geceki gibi herhangi bir temizleme yada kilodumu çekmeden içimden çıkıp direk odaya geçti... Ağlıyordum, oğlumun bana yaptıklarına değil bundan aldığım zevk için ağlıyordum. Kelimeler yetmiyor okadar zevk alıyordumki o içimdeyken tüm aklım gidiyordu tüm fiziki-akli gücüm gidiyordu.Uyudum, sabah duş alıp işe gittim. Uzun süre geceleri gelmedi, ev içinde yabancı gibi olmuştuk benimle konuşmuyor bakmıyordu. Çok üzgündüm. Bu şekilde uzun süre geçti okullar açıldı. Son senesi üniversiteye hazırlanıyordu. Bu geçen süre içinde yaşadıklarımız her gün aklımdaydı, duşta onu düşünerek masturbasyon yapıyordum, onu düşünerek kendimi oksuyordum herdefasında pişman olup birdaha yapmıyacagım diye yemin ediyor ama bozuyordum.

3 yorum:

  1. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.şişman bayanlarla birlikte olmak,onlara kendilerini dünyaynın en güzel kadını gibi görmelerini sağlamak istiyorum.işte buda benim. 05456976300 Volkan, yaş 26 ADANA

    YanıtlaSil
  2. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri v yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar arasın ltf gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil
  3. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri v yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar hanimini paylaşmak için aktif erkek 3. arayan çiftler arasın ltf gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil