28 Nisan 2014 Pazartesi

Üvey babam beni sikti

Tepki vermiyordum kilodumu indirdi. Öylece duruyordu. Bacaklarımı ayırdı, birden kafasını eğip vajinamı yalamaya başladı. Aman Allahım irkildim. O anda aklımda binlerce şey geçiyordu. Bir tarafım kalk engel ol diğeri bırak oğlunu mutlu et sende kadınlığını hatırla diyordu. İkisi arasında boğuşurken oğlum vajinamı yavaşca yalıyordu. Aşağıda yukarı bazende oval şekilde yavaşca yalıyordu. Islanmıştım, hayatımda ilk kez biri vajinamı yalıyordu. Kocam olucak hayvan bencildi kendi işini bititiri uyurdu. İl kez bu zevki tadıyordum. Muhteşemdi. Islandığımı ve suyumun geldiğini hissediyordum. Uyuma rolüne devam ediyordum. Ama kafamda karar vermiştim. Yalamasına okşamasına öpmesine izin vericektim ama içime asla asla olmazdı. O benim oğlumdu !!! Ben bunları düşünürken göğüslerime çıktı eli hala vajinamı oksuyordu. Sessiz kalmamdan cesaret almış olucakki memelerimi emiyordu. diliyle meme uçlarıma vuruyordu. Muhteşem birşeydi. 2 yıldır hiç kimseyle olmamanın acizliği burda çıkıyordu. 1 saniye sonra kalkıcam diye kendimi kandırıyordum. Ama aldığım zevk beni yenmişti. Memelerimi yalarken birden vajinamda muhteşem bir acı hissettim. İçime girmişti. Aman Allahım oğlumun penisi içimdeydi. Baş kısmı girmişti sanırım. Çok ama çok kalındı. Babasınınkinden daha kalındı. Gözlerim kapalıydı bana fıslıtıyla "Özür dilerim Anne" dedi ve var gücüyle tamamını sokmaya çalıştı. Ama girmedi. Penisi çok kalındı ve sanki vajinamı yırtarak içeri girmeye calısıyordu. Var gücüyle ittirmesine rağmen bir kısmı giriyordu. Okadar acı çekiyordumki. Hem fiziksel hem ruhani açıdan. Oğlum beni apaçık sikiyordu ! Tüm acıların yanında bu yaşıma kadar almadığım derecede zevk alıyordum. İçimde gidip gelen iri bir penis memelerimi okşayan güçlü parmaklar ve meme uçlarıma yalıyan ıslak bir dil. Bir kadın daha ne isteyebilirdiki ? İçimde uzun süre kaldı, çok sert girip çıkıyordu canım çok yanıyordu ama dudaklarımı sıkmıştım. Ellerimi yumruk yapmış güç alıyor içimdeki acıyı dışa vurmuyordum. Uzun süre gidip geldi orgazm olmuştum hafif şekilde titriyordumki içimden çıktı ve göbeğime boşaldı. Sıcak spermleri hissediyordum karnımdan aşağı akıyordu. Üstümden kalktı birşey ile göbeğimi defalarca sildi. Kiltoumu çekip t-shirtimi indirdi üstümüde örtmeyi unutmadı...

1 yorum:

  1. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri v yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar v hanimini paylaşmak için aktif erkek 3.arayan çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta aktif bi erkeğim gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil