30 Nisan 2014 Çarşamba

Kuaför de tecavüze uğradım

Kuaföre gelen müşterim devamlı kocası ile yaşadığı sex hikayeleri anlarını anlatıyordu uluorta… Neyse geleyim bu siteye neden geldiğime. Geçenlerde bir kadın gelmişti dükkana o bu siteden bahsetti çok hoşuma gitti, ulan ne kadınlar var arkadaş neler yaşamış filan dedi ben de merak ettim ve bir bakayım dedim sonra da elim alıştı heralde evden devamlı girer oldum. Genelde iyi bir okuyucuydum ama artık benimde paylaşmam gereken şeyler olduğunu düşündüğümden bir sex hikayeleri anımı da ben yazayım dedim. Anlattığım gibi işte her şey o gün başladı aslında. Dükkanın olduğu mahallede yaşayan Ebru diye bir kadın var ve bunun kocası neredeyse kadınla seks hikayeleri yaşamak istiyormuş. Kadın da öyle isterik tabii, gayet memnundu kocasının her gece en ateşli sevişme anlarına eşlik etmekten. Bir de sanki milletin duymasını ister gibi(kocasının yeteneklerini) bağır çağır anlatıyordu. Ben olsam utanırdım ama Ebru hanım hiç utanmadan defalarca anlatıyordu maceralarını. Bir tanesi beni de gerçekten inanılmaz etkilemişti. Kocası eve eski bir kız arkadaşını getirmiş ve onu da yataklarına almasını istemiş Ebru’dan. Ebru da biraz sarhoş olduğundan bu grup sex hikayeleri konusunda eşine sıkıntı çıkartmamış. Ve başlamışlar önce ön sevişme ile sonrasında kocası bir Ebru’yu sikiyormuş bir de o kadını. Ebru bir ara baya zevkten delirme noktasına gelmiş ki kadınla lezbiyen sevişme filan olaylarına girmişler. Vajinasını yalamış, parmaklamış tabii kocası da bu ara boş durmuyormuş kadının ağzına vermiş ve bir yandan da Ebru’yu sikiyormuş. İnanılmaz bir hikayeydi ve Ebru bunu hiç çekinmeden gayet rahat anlatıyordu. Her geldiğinde yeni maceralar anlatınca artık bizim çalışanlar ona başka bir gözle bakmaya başlamışlardı. Bizim erkek çalışanlar kadını adeta bir sex sembolü gibi görüyorlar herkes Ebru hanımla sex hikayeleri yaşamak ister duruma gelmişti.

4 yorum:

  1. kız arkaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.

    YanıtlaSil
  2. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri v yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar arasın ltf gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil
  3. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri v yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar arasın ltf gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil
  4. 0507 053 63 33 slm bayanlar ltf sadece kayseri v yakın çevresinden görüşmek isteyen heryastan bayanlar arasın ltf gizlilik v karşılıklı güven şart

    YanıtlaSil