12 Ekim 2015 Pazartesi

Ayağımı sikmekten zevk alıyordu

Selam sex hikayesi okurları direk konuya girmek istiyorum . Yolda yürüyordum. Giymiş olduğum dandik topuklu ayakkabıının ayağımı keseceği hiç aklıma gelmemişti. Topluklular kırılır tamam da ayak kesme neydi dava açmalıydım… Başıma gelen olaylardan sonra bırakın davayı topuklu şirketinin üreticilerine teşekkür etmek istedim. Hızlı bir şekilde yemek molasından sonra iş yerime koştururken topuklu ayakkabım ile kaldırımın hafif aşınmış kısmına denk gelince topuğum kırıldı ve yere düştüm. Bana yardım etmek isteyenler koşuştular filan ayağımdaki kanı görmemiştim. Acı dahi hissetmiyordum. ” Ayağın Kanıyor ” dediklerinde ise çok şaşırmıştım. İçlerinden biri arabasını yaklaştırıp beni arabaya bindirdi ve sağlık ocağına doğru kolumdan destek alarak götürdü. Sağlık ocağında pansuman filan yapıldı sarıldı. Beni götüren Hakan ile tanıştık. Hakanın centilmenliği üzere kendimi borçlu hissettiim ve evime davet ettim. Beni evime getirdi kendisi de yardımcı oalrak beni yatırırken elimin göğüslerine deymesi beni bitirdi. Ayağım umrumda değil iken yumşamış gevşemiş şekilde rahat hareket etmeye başladım. Sohbet ile yakınlaşmalar başladı samimileştik. Sanki hakan evin bir bireyi gibiydi. Su ihtiyacm yemek ihtiyacım olduğunda temizliğe kadar yapar oldu. Kendi işyeri olduğundan iş ile ilgili sorunu da yoktu. Ben de raporluydum rahattım ve yanımda böyle centilmen bir erkek vardı. Yat uyu dinlenmen lazım dedi bana. Uykum gelmiyor dedim. Uyu canım dinlenmen lazım ama dedi. Yanıma gelmezsen uyuyamam dedim espiri şeklinde aa zaten yanına gelmek için bahanem var birde espiri yapıyorsun espiri filan dinlemem gelirim vallahi dedi ve güldü. GEl dedim açtım çarşafın bir ucunu. Yanıma geldi girdi bir süre o şekilde sohbet ettik sonra sarıldık baya yakınlaştık siki bacağıma deyiyordu kalkmıştı epey. Dudaklarıma hafif öpücük kondurması ile sevişmeye başlamıştık. Dinlenmen lazım diyen adam üzerimde depiniyordu. Tamamen soyunduk. Sikini ağzıma doğru getirdi ve ağzıma aldım. Saçlarımı kavrayıp sikini ağzıma sokup çıkartıyordu. Sonra aşağı doğru indir ve amıma birkaç dil atıp daha sonra sikini amıma dayadı ve içime ittirdi. Lastik gibi esneyen esnek amımın içine aldım ve ohhhhh hadii hadiiiii demeye başladım. Üzerimde zıplamaya başladı hakan. Imhhh hakannnn ohhhh iyiki götürdün beni sağlık ocağına aşkımm.. İyiki ayağımı kesmişim aşkımmm ohhh ımhhhhhhh Hakan ohh ohhhh diyordu başka da birşey demiyordu. Kendini nasıl kaybetti bilmiyorum ama ohhh sesi o kadar içten geliyordu ki kendinde olmadığı belliydi. Yaralı ayağımdan tutarak seni iyileştirmemi ister misin dedi o centilmen çocuk ve yaralı ayağım havada amıma girip beni sikmeye başladı…. Ohhh iyileşmiştim sanki kendimi eskidinden çok çok daha iyi hissediyordum. Hadi hakan iyileştir beni aşkımm ımhhh ohhhhh derken hakanın nefes alıp verişi hızlandı ve soluğu odada yankılanıyordu. İnlemeler ile beraber renk katıyordu odaya. Hahan biraz daha tepindikten sonra soluğunun artması yanı sıra sikini çıkardığı gibi üzerime ayağıma heryerime boşaldı. Ayağım sargılı olduğundan yıkayamazdım da. Öylece kaldı 1 hafta boyunca. Doktor pamsuman ile temizledi dölleri :)

6 yorum:

  1. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
  3. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım evli dul fark etmez 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  4. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Goruntulu konusup boşalmak istiyenler Aşşağıdaki linke kaydol Görüntülüde Boşalmanın Garantisi http://goruntu.bedava1.tr.ht/goruntu.html

    YanıtlaSil