12 Ekim 2015 Pazartesi

Otelde çalışıyorum bana kaydılar

30 yaşındayım. İsmim Ceyla. Bir otelde çalışıyorum. Erkeklere ilgim 17 yaşımda başladı. Okuldaki en popüler çocukla çıkma isteği beni erkeklere bağlayan ilk adım oldu. Onu elde ettikten sonra erkeklere karşı tekrar soğudum. Bekaretim gitmişti ancak yinede erkeklere karşı hislerim azdı. Kadınlarda erkeklerden daha fazlaydı. 19 yaşında ev arkadaşım Buse ile beraber lez oldum. 22 Yaşında ise lezlikle tatmin etme azalınca erkeklerle yatmaya tekrardan başladım. Yine erkeklere karşı eksik kalınca bisexuel cinsel ilişkiyi yaşamıma ekledim. Yaşamımdaki Cinsellik adlı bu konumda aslında ruhsal olarak bisexüel bir kişiliğe sahip olduğumu ve bunu bilerek yapmadığımı anlatmak istedim. 27 li yaşlarımda yani 3 yıl öncesinde de bazı hislere kapıldım. Bunlar yetersizlikti. Ne sadece erkek nede sadece kadın istiyordum. cinselhikaye.net e ayrıntılı hikayemi niçin yazmak istedim bilmiyorum. Sanırım kendimi rahatlatmam gerekiyordu.. 3 yıl öncesinde sürekli ya erkeklerle yada kadınlarla yattım. Bayan arkadaşım Buket ile tanıştığımda erkek arkadaşı için üçüncü kişi aradığını söyledi. İşte burada fantezime fantezi katarak 3. kişi oldum. Bu şekilde 5li 6 lı guruplara katılarak kendimi tatmin etmek istedim. Şimdi ise ne yapmak istediğimi bilmiyorum. Buda bana zevk vermiyor .Sizce ne yapmalıyım ne denemeliyim ? Fikirleriniz ve görüşleriniz gerçekten benim için çok önemli cinselhikaye.net okurları. Acaba hızlı yaşadığım için mi pişmanım. Gerçekten insanın hayatında bazı engeller mi olmalıydı. Gerçekten bunu çok çok düşündüm. Geçmişi düşünmenin bi anlamı yok şuanda zevk alamıyorum bence önemli olan bu. Bunun için bana önerilerinizi yazın. Gerçekten inanılmaz derecede memnun olurum. Teşekkür ederim cinsel hikaye okurları…

2 yorum:

  1. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
  2. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil