12 Ekim 2015 Pazartesi

Daha önce hiç yarrak görmemiştim hikayesi

Selam+18 hikaye okurları. Şimdi size az önce sikmiş olduğum hatunu sıcağı sıcağına anatıcam. Dinlenmiş sikimin bacağıma deyme hissi ile hikayemi anlatmaya başlıyorum. Bu kız Almanya’dan Türkiye’ye gelip 2 haftalık tatil yapan tiplerden. Türk kızı ama almanyada yaşıyor. Almayanyaya gelmeden önce ismini vermek istemediğim bir sitede bunun yolculuk yapcağını gördüm ve hemen uyanıklık yapıp bununla tanışmaya başladım. Kız almanyadan gelene kadar yolunu hazırlıyordum.. Telefondan bilirsiniz sex muhabbetleri filan başlamıştı. Baya ileletmiştik . Neredeyse benimle yatmayı bile ikna etmiştim.Tam yüz vermiyordu ancak gidişat öyleydi. 2 Hafta önce türkiyeye geldi ve hemen türk numarasını alıp arayıp hangi otelde kaldığını öğrendim ve yanına gittim. Önce gezelim dedim. Direk odaya cıkalım deseydim cinsellikten ibaret olacaktı. Onu birazda kendime bağlamalıydım. Gezdik tozduk eğlendik bir güzel de içkili yemek yedikten sonra Hafif sarhoş şekilde oteline gittik ve odasına girdik. Mini bardan birer bira çıkardı yudumlayarak sohbetimize devam ettik. Sohbet koyulaşmıştı. Telefondan açmış olduğu müzik ile önce dans ettik daha sonra hafiften öpüşerek sevişmeye başladık… Hemen yanımızdaki yatağa öpüşerek yattım ve üzerinde sürtünmeye başladım. Elim ayağım titriyordu yaklaşık 3 aydır bu anı bekliyordum. Elimi eteğininin altından bacaklarından sürüyerek amına doğru getirdim ve ellemeye başladım. Sulanmış amın parmaklıyordum. Direk elini kemerime attmış pantolonumu çıarmaya çalışıyordu. Anlaşılan onunda bizden bi farkı yoktu.Sikimi az birşey ağzına aldıktan sonra hadi neyi bekliyorsun deyip amını sikmemi istedi ısrarla. Sikimi dayadım amına ve hafiften içine girdim. O anlık ahhh iniltisi beni benden alınca sikimi birden kökledim ve ardından her ne kadar canıp yanıp çekilmeye çalışsa da kaçmasına izin vermeden sikmeye devam ettim. Göğüslerini açtım ve sikerken yalamay başladım. Sadece gözlerini kapatmış zevkime bakıyordu hafif iniltiler ile.. Bir bacağını sol elimle havaya kaldırdım ve amına girip çıkmaya devam ettim. Yataya yan yattı aynı şekilde bir ayapı yukarıda arkadasından kaçasına sikimi şaplata şaplata sikiyordum. Göğüslerini sıktım ve sonrada dudaklarına yapıştım. Bu şekilde iniltiler artmış zevk tavan yapmıştı.. 3 aylık beklemenin ardından gün çerisinde 23 posta attıktan sonra ertesi gün sikimde ağrıma hisleri vardı. Ertesi gün akşama kadar yatıp dinlendikten sonra 3. Gün tekrar ilk günkü kadar yorucu olmuştu. Tek hasar benim sikimde değildi. Hatunun amı da bildiğiniz yanmıştı. Renk değiştirmiş ve tuhaf duruyordu. Kızarıklıklar vardı hafiften. Biraz kremledim ve birkaç posta attıktan sonra devam etmemeye karar verdim. Ancak tekrar sikim kalkınca dayanamadım ve o günde bir 20-25 posta attım. Bu görmemişliğimin yüzünden kızla 1 hafta boyunca ilişkiye giremedim. Kzıın amı haşat olmuştu. Daha sonra yine girdik ama bu kadar sık değildi. Bana birden fazla hatun lazım olduğunu anladım. .

4 yorum:

  1. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
  2. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil
  4. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil