12 Ekim 2015 Pazartesi

Banyoda boşaldık

Erkek olarak genç yaşımda seks istiyordum etrafımda çok kız vardı hele evdekiler beni çıldırtıyordu ben gizlice onları izlerdim çaktırmadan aramı sıcak tutarak güvenlerini kazandım büyük olanı evde kimse yokken beraber banyo yapmayı teklif etti bende kabul ettim fakat külotla girdim önce o beni keseledi sonra ben onu keserlerken azdırınca dayanamadı bana sikimi gördü kilotun üstünden yarısı çıkmış halde, “ayy sen ne yapıyosun öyle, lan ablanı mı sikcen” diyerek, tasın arkasını çevirip yandan popoma şap diye vurdu, bende arkamı döndüm birden ve bu sefer çıplak popoma tasın aksi ile şap şap vurmaya başladı. Ben “Ablacım özür dilerim kazara oldu, affet ne olur” derken, o sürekli şaplak atıyor ve biraz da gülüyordu. Sonra bana “dur daha sen cezan ağır olacak senin” dedi. Bir an duraklama oldu sonra bana “şimdi senin gözlerini bağlıycam sex hikaye sakın arkanı dönme eğer dinlemezsen sözümü babamlara anlatırım bak,” dedi. Çaresiz “tamam ablacım ne dersen ne istersen , fakat sakın söyleme “ dedim. Islak atletini gözlerimi kapatarak bağladı ve “şimdi arkana dön, ve diz çök” dedi. Arkama dönüp dizlerim üzerine yere çöktüm, kafamı kaldırmamı söyledi. Sonrada “şimdi ağzını aç ve dudaklarınla dilince sana ne verirsem yalayacaksın” dedi. Başımı da tutarak yaklaştığını hissettim, birden dudaklarımı bacak arasında hissettim, ıslak ve kılları hissedince bana amını yalattığını anladım, dilimi vajinasının içine doğru iterek ve dudaklarını emerek yalamaya başladım. “yalaaa yala vajinamı yala cezan bu “ diyerek başımı bastırıyordu.. o an ellerimi götüne götürdüm, “çek ellerini arkanda tut, dokunmak yasak” dedi ve sadece dilimle dudaklarımla bana en az beş dk yalatarak boşaldı. Titreyerek boşaldı hemde.. sonra da su sex öykü dökündü benim gözlerimi açtırmadı, yıkanıp çıktı, bende sonradan elimle otuz bir çekerek boşladım, yıkanıp durulanıp çıktım. Ben çıkana dek ablam kurulanmış ve üzerine bir penye ile uzun eteğini giymişti. Ben belime doladığım havlu ile kendime dolaptan çamaşır ararken, ablam, geldi yanıma baktık beraber yine temiz don kalmamıştı benim, ablam da “ay canım ya kirli çamaşırları bugün yıkayacağım, hadi benimkilerden giyver yine” dedi. beraber onların odasına geçtik ve çekmeceden bir beyaz kilot aldı bana uzattı normal penye kilottu sanki erkek donu gibiydi. Ben de “ablacım şu kırmızı olanı giyebilir miyim” dedim. Bir kahkaha attı, az önce orgazm olmuş biri olarak keyifliydi… “ayy o kırmızı kenarı dantelli tam bayan çamaşırı lan, kız olmaya mı özeniyon olum sen yoksa” dedi. ben de “ya abla gülme, hoşuma gidiyooo” dedim. Hem gülüyo hemde “seni gidi seni zevkini de biliyon ” dedi. aldı bana uzattı, “hadi giy bakalım yakışcak mı len “ dedi. Ben de utanır gibi yapınca, “eee hadi sanki görmedikmi şeyini hadi giysene” dedi. havluyu belimden çözdüm ve çıplak kaldım penisim boşaldığım için sönük durumdaydı

2 yorum:

  1. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil