12 Ekim 2015 Pazartesi

Tamamen gerçek bir sex hikayesi

Yaşamaya Değer İlk İlişki İçin Onca Yol Merhaba gerçek sex hikayeleri okurları. Ben Ahmet 19 yaşında izmirde yaşıyorum. Bursa’da oturan bir kız ile internet ortamında tanışıp sex muhabbeti kurdum. 16 yaşında konuşmaya başlamıştım 3 yıldır konuşuyorum. Sikişmek istiyordum ancak maddi durumun yüzünden buluşamıyordum. 1 yıldır bir otelde belboyluk yapıyorum. kazancım iyi. Biriktirdiğim para ile yıllık iznimde Bursa’ya geldim. Direk ilk işim internetten tanıştığım Kübra ile buluşmak oldu. İlk buluşmamızdı ve çok heyecanlıydım. İlk görüşte gülemseyerek birbirimize yaklaştık ve sarıldık. Sonra bana bursayı gezdirdi. Tophane gibi birçeok yeri gezdik. Tarihi yerler filan. Akşam olmak üzereydi. Hava kararmış eve gidecektik. Evi’nin dolu olduğunu söyledi. Evlerine yakın bir otelde kaldım ben. O da evine geçti ertesi gün buluşacaktık. Gece 2-3 gibi mesajlasıyorduk elim sikimde yine azmış bir şekilde sex muhabbeti açmıştım. En son Bursa’ya geldim burda bile engel var deyip isyana bağladım. O da yapacak birşeyim yok ne yapim filan derken ev ile otel arasındaki mesafe 10-15 dk filan demiştin çık gizlice gel dedim. Olmaz saçmalama laflarına karşılık ısrar edince tamam geliyorum dedi ve tamam dedikten 30 dk sonra buradaydı. Odama aldım. Geç kaldın dedim. Ee tabi bizimkileri atlakmak kolay olmadı dedi. Bırak bahaneyi hazırlandım süslendim demiyosun da dedim güldü. Tek kişilik yatağıma yatırdım ve mesajda azdırıcı yazılarımda olduğu gibi üzerine uzanıp göğüslerini okşamaya başladım. Göğüslerini okşuyordm üstelik üzerinde kıvrılarak sürtünüyordum. Bakirdim o da bakireydi. İkimiz için de ilk deneyimdi bu ilişki.Pantolonumun kemerini gevşetip pantolonumu indirdikten sonra sikimi çıkardım ve saçlarından tutup almasını söyledim. Öylece bakıtıktan sonra kalçamı ileri ittirerek sikimi ağzına gerirmeyi başardım. Ağzına alıyor sert sikimi oral sex yapıyordu. Bir an kendimi kaybettim ve heyecandan ağzına boşalıverdim. Imhh iğğğğğrennnnçççççç diyerek lavoboya koştu arkasından gidip özür diledim. Sonra duşa gir gel dedim. Duşu ayarlerken güzel götü beni azdırdı sikim hiç inmedi. Duşa girer girmez tek kişilik duşa bende sıkıştım ve sikimi götüne dayadım. Domaltık arkadan sulanmış kaygan amcığına dayadım ve hafiften ittirdim. ohhhhhhh ıhhhffmmhh dedi ve bir elini duvara diğer elini duş kabinine yaslayarak içine girmem için yardım etti. Tamamen sikiimi içine soktuğumda ise birşey kopar gibi hissettim. İnanılmaz derecede bu sıcaklığı farkediyordum. Aşağıya duş ile beraber akan kan damlacıklarını görüyordum. Bir anlık korkmuş olsam da sikimi içinden çıkartmak gelmiyordu içimden.Göğüslerine asıldım ve hiçbirşey olmamış gibi arkasından gir çık yapmaya başladım. Ihhmhhhh ohhhhhhhh ımhhho hhhhhhhhhhhhhhhh boş banyoda sesimiz yankılanmayacaktı da ne olacaktı. 3 yıldır bu anı beklemiştim ben. Takır takır sikerken duş kabininden de küt küt ses geliyordu . İleri geri yaparken dizim deyiyordu kabine . Islak saçlarını kavradım ve arkasından sikmeye başladım. Ben arkasından şap şap geçirdikçe onun kafası öndeki duvara çarpıyordu. Hiç durmadan devam ediyordum. Çok kötüydüm sikim patlayacak gibiydi hayatımda bu kadar azmamıştık. Kalçasını şaplaklayarak sikiyordum duşta ve patlayacak gibiydim. Titreyerek ikimizde karşılıklı olarak ahhh ohhı ımhh ohhhhhhhhhhhhhhhh diyorduk. Kalçasını toklatlamaya devame diyordum. Duşun ıslak sesi ile şak şak sesleri artıyor ve inlemelerimizi de bu doğal ses etkiliyordu. Bu zevke dayanamayıp patlama isteğim geldiğimde sonuna kadar amına gir çık yaptım ve son anda sikimi çektiğim gibi boşalmaya başladım. Beli götü amı dizi heryer su rengi zevk suyu karışık döllerle dolmuştu. Duş ile hemen temizlendik sonra yatağımıza geçtik ve sabaha kadar sikiştik. Sabaha karşı Kübra’yı yolladım evine ertesi gün akşama kadar ikimizde uyuyakaldık. Bursaya iyiki geldim dedim. Okuduğunuz için teşekkürler..

5 yorum:

  1. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
  2. GİZLİLİK IÇINDE TANIŞMAK KARŞILIKLI ISTEKLERINI YERINE GETIRMEK ISTEYEN DÜRÜST GÜVENILIR BAYANLAR YAŞ 24 ADIM FATIH İSTANBULDA OTURUYORUM YALNIZ YASİYORUM NE İSTEDİGİNİ BİLEN BAYANLAR ARASİN NUMARAM ÖZELE AÇIK
    NE BEKLİYORSUN HADEEE AMA
    05458705145

    YanıtlaSil
  3. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil
  5. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

    YanıtlaSil