12 Ekim 2015 Pazartesi

Dul komşumu boş bırakmadım

Merhaba cinsel hikaye okuyucuları. Ben yaklaşık 1 aydır bu siteyi takip etmekteyim. Benimde bir katkım olsun istedim ve hikayemi yazmaya başladım. Yıllar sonra tekrar görüştüğümüz komşu kızı Funda artık duldu. Birbirimize ailecek misafirliğe gittiğimizde yiyişmelerimize tek engel Funda’nın bakireliğiydi. Artık önümüzde engel denilen birşey kalmamıştı. En azından ben öyle sanıyordum. Tekrar aileler arası ziyarette beraber denize gitme kararı aldık. Denize gittik. Fuldayı kolayca sikmeyi planlıyordum. Beraber tutmuş olduğumuz lojmanda yalnız kaldığımızda Funda’ya isteğimi üstü kapalı çıtlattım. Funda oralı bile değildi. Açık açık konuşmaya başladığımızda ” Eskiden berakerini sorun ediyordun şimdi derdin ne ? ” diye sorduğumda namus o değil olsun olamz öyle birşey dedi. Uzun bir tartışmanın ardından o hatayı yapmıştım. ” Annen göster ama elletme dedi herhalde ” dediğimde gerçekten çok kırılmıştı ve tatilim hiçte istediğim gibi geçmemişti. Tatilde ne kadar özür dilesem de iş işten geçmiş durumdaydı. Tatil bitiminde yine bizimkiler yokken Funda ile yalnız kaldık. Yüz vermemeye devam edince sinirlendim birden kolundan tuttum ve dudaklarına yapıştım. Defol git yoksa polis çağırırım demesi ile bir anlık telaşlandım daha sonra hiç birşey umrumda değilmiş gibi kolundan tutup önümüzdeki yatağa attım ve eteğini kaldırıp elimi amına deydirdim. Git bak bağıracam yoksa imdaaatt ! dedi . Sesi fazla çıkmamıştı. Kilodunu yırttım ve kafamı soktuğum gibi yalamaya başladı. Önceki kadar sert bir şekilde Bırakk ! demiyordu devam et dercesine tepkisini veriyordu. Bırak diyordu ama eskisi kadar baskın değildi sanırım zevke gelmişti. Nurun amını yaladıkça bacaklari bi o ana bi buana gidiyor ahhmmımmhh demeye başlıyordu. Bir anlık merdivenden ses geldi toplandık hemen sonra kapıya yönelip deliğinden baktığımdabizimkiler değildi. Hemen ohh çektik daha sonra sevişerek elbisesini tamamen çıkarttım ve sikimi yalamasını söyledim. Dişlerini deydirmemeye özen gösteriyordu. Eskiden dişleri deyiyordu.Sanırım kocası onu eyitmişti. Yapabiliyordu gerçeten. Boşalmak üzereyken çektim sikimi ve koltuğa domalttım sonra boşalmamın gecikmesi için zaman kazanmak adına biraz daha yaladım ve sikimi amının deliğine getirip hafif bastırdım. Gözlerinin kaymasını karşımızdaki pencerenin yansımasından rahatlıkla görebiliyordum. Sikimi tamamen sokmuştum ahhh sesi bir dirilmişti içeride. Daha sonra o sert göğüslerinden sıkıca tuttutan snra amına ileri geri asılmaya başlamıştım. cinselhikaye.net hikayelerinin beni azdırması ile bu hikayemi içten geleren anlatma gereği duydum ve şuanda çok mutluyum. gerçekten hikaye yazmakta ayrı bir fantesiymiş bunu öğrenmiş oldum. Tekrar bşalacak giibolduğumda yine sikimi çektim eyilip am suyunu bir süreye yaladıktan sonra parmaklamaya başladım.Daha sonra koltuğa uzandırdım ve arkasından üzerine çıktım. Bir bacağım koltukta diğer bacağım ise yerde olacak şekilde bacaklarına oturdum ve kalçasından amının içne doğru bastırdum o kadar zevke geldim ki bir anlık üzerine tamamen uzandım ve zıplamaya başladım. Nefes nefese kalmış ughhhhh ohhhhhhh diyip arada göğüslerine atarken elimi üstünde çalışmaya devam ediyordum. Benimki tekrar geliyordu. Sikimi tekrar çekmek istemiyordum çünkü tam zevkin doruklarındaydım. Boşalana kadar kendimi sıktım ve ohh ohhhhhhhhhhho hhhhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhh!!diye bağırarak sikmeye devam ettim. Şak şak şak sesleri odanın içinde yankılanırken ahlamaları da duymamak mümkün değildi. Daha da hızlandım çünkü artık boşalmak üzereydim ve yarıda kesemezdim. Sonuna kadar amını siktikten snra sikimi amından çıkartırken boşalmaya başladım. Dışarı çıkartıdığımda tam patlama olmuş heryer batmıştı. Nefes nefese kalmış neler olduğunu farkına varmaya çalışırken baktık ki heryer batmış ve her an bizimkiler gelebilirdi. Hemen temizledik heryeri tahmin ettiğimiz gibi fazla sürmeden kapı çaldı hemen diğer odaya gidip uyuyor numarası yaparken funda kapıyı açıp ailelerimizi içeri aldı. Dul komşumu zorla iyiki zorla yaptım şimdi kendi isteği ile veriyor..

1 yorum:

  1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil