4 Mayıs 2014 Pazar

Kayın pederim tecavüz etti

Ben de o gün o hikayeyi dinledikten sonra inanılmaz derecede tahrik olmuştum. Ebru hanım geçtikten sonra içerdeki odamda biraz dinlenmek istediğimi söyledim elemanlara ve içeri geçtim. Kanepede uzanmıştım ve biraz televizyona bakarken artık daha fazla dayanamayacağımı farkettim. Ve eteğimi yukarı doğru çekip elimi külodumun içine attım ve deliğimle oynamaya başladım. Ebru nun bugün anlattığı sex hikayeleri gecesinde düşünüyordum kendimi. Kanepede yüz üstü yattım ve 3 parmağımı birleştirip deliğime soktum. Artık kendimi durduramıyordum. Ebrunun bacakları geliyordu aklıma o saçlarını yaparken eteğini yukarı doğru çekip bacak bacak üstüne atardı. Kafamda onunla lezbiyen hikayeleri yaşarken kuruyordum. Vajinasını dilimle okşuyordum, deliğine elimdeki muzu sokuyordum ve Ebru hanım zevkten çıldırıyordu. Memeleri inanılmaz seksiydi, uçları semsert olmuştu. Uçlarını yalıyordum ki o da bir yandan benimle seks yapıyordu. 69 pozisyonunda sevişiyorduk rüyamda. Ben o arada o kadar ıslandım ki artık zevkten kaç defa orgazm olduğumu hatırlamıyordum. Deliğim iyice genişlemişti en son neredeyse tüm elimi sokacaktım. Neyseki o arada bizim elemanlardan biri seslendi müşteri geldiğini de öylece kalktım. Ama gelen kadında inanılmaz seksi bir şeydi. Bana neler olduğunu anlamıyordum o gün. Ebru hanımın anlattığı lezbiyen sex hikayeleri gecesi beni acayip tahrik etmişti sanırım ve neredeyse o günden sonra lezbiyen olmaya karar verecektim. Ama olamazdım çünkü erkekleri çok seviyordum aleti içimde hissetmeyi de çok seviyordum başka türlü bir sex hikayeleri anı hayal edemezdim. Ama o gün inanın bitmek bilmiyordu. Karar vermiştim bir erkek bulup onunla yatmam gerekiyordu…

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Aynı zamanda jigoloyum. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil