16 Mayıs 2014 Cuma

Amcamın kızı ile sikiştim

Panikledi peki ama yalnızca ağzıma alıcam dedi.Ok derken yengeme göz kırpmayı unutmadım naapıcağını biliyordu!O tam yalayacakken önce beni öpmesini istedim zor bela öptü bende bi tokat patlattım ki nası canı yandı bilmiom ve ondan sonr akırk yıllık orospu gibi beni öpmeye başladı aferin sana dedim şimdi ondan seni seviyorum noolur ağzıma ver delirt beni senin orospunum gibisinden şeyler söle dedim ve anında başladı derken ağzına verdim iyice yalıyordu bende eğilmiş arkadan götünü okşuyordum ben okşarken yengem yanında izbandut gibi bi herifle girdi içeri kapıcısıymış ama DAmla kapıcıyı görmedi onlar ölece dururlarken ben Damlanın ağzının içine boşaldım !Tam Damla kalkarken elinden tuttum ve daha bitmedi şimdi benden istediklerini söyle dedim oda bi daha yüzümü görmemek olduğuınu söyledi ve bende canım orospum dedim ve kapıcı ou kolundan çekti ve onu içeri aldı1 15 dakika boyunca içerden tokat sesleri , çığlıklar ve ağlama sesleri duydum bu sırada yengem geldi ve benimkini yalayıp tekar kaldırdı bende aferin dedim!Ve onun amını yaladım mükafatım öle hoşuna gittiki sürekli sik . beni orospuyum ben kocacım falan diyordu ama geriye kalan gücümü saklıyordum! Derken Damla 8 çizerek odaya girdi ve bana sarıldı sik beni dedi ben orospuyum dedi noolur sik, hadi koçum falan demeye başladı derken kapıcıda geldi ve bu dayağın ve olaya karışmanın karşılığını yengemi daracık götünden anırta anırta sikerek alıyordu . bende seni sikmek istemiyorum dedim o cazibeli bi bakış fırlattı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder