29 Mayıs 2014 Perşembe

Annem ile yattım

merhaba adım gülsüm mersinde oturuyorum.siteyi oğlumla anlatacaklarımı yaşayıp pişmanlık vede haz duyguları içinde internette dolaştığım bir sırada bu siteyi görerek yazmaya karar verdim yaşadıklarımdan sonra canıma kıymayı bile düşünmüştüm ama benim bakmakla yükümlü olduğum bir oğlum vardı ve ben onu çok seviyordum.uzatmadan hikayeme başlamak istiyorum.eşimle birbirmizi severek evlendik tam 19 yıl önce bu evliliğin meyvesi olan oğlum volkan dünyaya geldi.tek çocuğumdu gözünün içine baktım hep küçüklüğünden beri ne istediyse hep yapmak için uğraşıtım eşimle oğlumuzu şımarttık hep.ergenlik çağına girdiğinde odasında yatağının altında bulduğum dergiler geceleri kaçamak izlediği filimlere göz yumdum birgün yatağının çarşafını değiştirirken kılıfın altında bir dergi daha olduğunu gördüm bu dergide olgun kadınlarla genç çocukların resimleri vardı biraz karıştırdım oğlumun yanlış yollara sapıcağını düşündüm ve korktum. sabah oğlum okula gittiği zaman eşime oğlumuzun artık ergenliğe girdiğini ve onunla konuşması gerektiğini söledim eşimde mutlu bir şekilde bu günü hep beklediğini kendi babasıyla zamanında yapamadığı bu konuşmayı oğluyla yapacağı için çok mutlu olduğunu dile getirdi.bende çok heycanlıydım aralarında geçicek konuşmayı merak ediyordum ama baba-oğul rahatça konuşsunlar istiyordum.akşam sofradan kalktıktan sonra volkan tv başına geçti ve eşime kaş göz işaretleriyle hadi işareti yaptım bende mutfağa geçtim yarım saat kadar sonra içeriden gelen konuşma sesleri kesildi ve bende mutfaktan çıktım o sırada oğlumla gözgöze geldik bakışları çok baygın gibiydi gece eşimle yatağa yattığımızda ne konuştuklarını sordum bana gülerek ona bilmesi gerekenleri anlattığını söledi aklıma dergilerdeki kadın resimleri geldi ve oğlumuz sence parayla böle kadı nlara gider mi dedim yaşı itibariyle bunu istiycektir hayatım kafana takma ben ilgilenirim dedi ve o gece huzurlu bir şekilde uyudum.ertesi gün haftasonuydu eşim temizlik günü olduğu için kendini sokağa atmıştı hemen.. oğlumla evde yalnızdık ben etrafı temizlemeye başladım altımda diz kapağıma kadar bol bir etek vardı oğlumda televizyon karşısında oturuyor bir yandanda telefonuyla arkadaşlaryla msjlaşıyordu ben uğraşırken oda beni izliyordu bende şakayla gel yardım et dedim yok teşekkürler anne böle iyiym dedi zaten ben sana kıyamam ki aslan oğlum ama perdeleri asarsın benim için değil mi dedim tabiki anne dedi .1 2 saat sonra perdeleri asması için volkana seslendim merdiveni kurdum hemen geldi ben merdiveni tutuyordum oda tepede perdeleri asıyordu tülleri astıktan sonra ah diyerek yalpaladı hemen tuttum anne gözüm karardı bi an dedi hemen su getirdim çok korkmuştm merak etme anne birşeyim yok yukarıda olunca başım döndü gibi oldu dedi ben de tamam sen yat oğlum ben asarım dedim tamam ama senin başın döner ben merdiveni tutayım dedi aslan oğlum benim beni nasılda düşünür dedim ve merdivenin üstüne çıktım perdelerle uğraşırken oğlumun eteğimin altından bana baktığını hisseder gibi oldum baktığımda oğlum telefonla ilgileniyordu.böle bir düşünceye neden kapıldığımı bilmiyordum ama kendimi kötü hissettim perdeleri astıktan sonra yorgunluk atmak için duşa girdim anahtar deliğindeydi sürekli gözüm ama hiçb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder