29 Mayıs 2014 Perşembe

Tecavüze uğradım hemde çok fena

da bacaklarıma erişti ne yapacağımı bilmiyordum tepkisiz kalmamdan cesaretle bacaklarımı okşuyor ve her defasında bacakarama doru biraz daha ilerliyordu kendimi artık kontrol edemiyordum eli iç çamaşırıma dokunduğunda yataktan bir hışımla kalktım ve tamam oğlum hadi artık uyuma zamanı dedim volkan gözlerimin içine bakıyor ben ona bakıyordum anne ama dedi aması yok uyuyalım yarın sabah okul var saat kaç bak bakalım dedim geceliğimi üstüme giyip hemen odadan çıktım eşim alkolün etkisiyle top patlasa uyanmayacak bir haldeydi yatağıma uzanıp düşünmeye başladım o benim oğlumdu birick oğlumdu bundan zevk duydum için kendimden nefret ettim o an ve karar verdim yaptığının nekadar yanlış olduğunu oğluma anlatmalıydım ertesi gün hiçbirşey olmamış gibi davrandım eşimin izni 4 gün sonra bitecekti ve işe başlayacaktı oğlumla konuşmak için akşamları müsayit bir ortam olmuyordu sabahta okulda oluyordu gece odas ına gidersem ona daha çok cesaret vermiş olacaktım eşime annemin rahatsızlandığını bahane ederek 4 gün annemmin yanında kalacaktım ve eşim yokken volkanla konuşup bu konuyu kapatacak eski anne oğul günlerimize dönecektik planımı yaptım ve annemin yanına gttim 4 gün boyunca yapacağım konuşmayı kafamda kurdum ve 4.gün eve geldm eşimle gitmeden önce görüşelim istedim ve akşam yemeğinden sonra onu uğurladık volkan odasına geçmiş ders çalışıyordu saat 9 sularında salona yanıma geldi anne seni özledim dedi sarıldı boynuma bende onu çok özlemiştm ve sarıldım oğlum dur seninle birşey konuşmak istiyorum dedim tamam anne dedi oğlum ben seni çok seviyorum dünyada bir insanın karışısındakine duyabileceği en büyük sevgi anne sevgisidir sen benim oğlumsun geçen geceki yaşananlar doru değildi ben sen meark ettiğin için seni emzirdim ama sen ilkinde sana bağarmama rağmen 2.defa daha ileri gittin ben hatamı anladı m sana bağarmadım ama sen anlamamışsn dedi oğlum başını öne eydi buna hiç dayanamazdım çenesi elimle tuttum üzül diye birşey söylemiyorum bak ben senin annenin çevrende yaşıtın olan birsürü genç kız var benden hem daha güzeller ve daha gençler istediğin herşeyi yaparım ben senin için ama benimle yapamayacağın şeyler var işte bunları o güzel kız arkadaşlarınla yapablirsin dedim senn sağlıklı gelişimin için elimizden geleni yapıyorz sen yanlış bilgiler edinme diye dergilere bakmana bile göz yumdum ama o dergilerin biri senin aklını karıştırmış olmalı ki bunu bende denemeye çalıştın dedim ama anne ben bilmiyorum ne yapmam gerektiğni ve kız arkadaşlarım onlarla bu konuları konuşmama izin bile vermiyorlar babam da kadınlarla para karşılığı birlkte olmamın sakıncalı olduğunu hastalık kapabileceğimi hem yaşımın daha çok erken olduğunu söledi oğlum baban doğru olanı sölemiş bunlar için neden bu kadar acele ediyorsun haklısın anne dedi biraz daha büyümeliyim dedi konuyu çözdümüzü düşünerek aslan oğlum dedim tamam ama en azından emzir beni sadece bunu istiyorum dedi kötülük olmadığını düşünerek tamam dedim ama geceliğinle emzir dedi volkan konuştuk ama bunları dedim sadece bu başka bişi istemiycem dedi düşündüm peki tamam dedm tamm ozaman şimdi emzirebilir msn annem dedi şimdi mi dedim evet dedi peki tamam dedim gittim odama geceliğimi giydim tam o sırada volkan kapıyı çaldı tamam msn anne dedi evet geliyorum oğlum dedim içeri girdi sen yorulma die ben geldim dedi tamm oğlum ben geliyordum zaten , sen hemen üstünü değiştrmek istersin die geldim anne iyi bakalım dedim hadi uzan anne dedi uzandım yatağa lambayı kapatıp gece lambasını açtı ve koşarak yatağa zıpladı oğlum lambayı neden kapadın dedim romantizim dedi güldü sıpa seni diyerek gülüştük gecelğimi göbeğime kadar indirdim geceliğimi bac aklarımn altına sıkıştrdım ve oğlum emmeye başladı ilk başlar normal emiyodu 2 dk sonra yne yalamaları başladı ama anlaşma yaptımız için rahattım gözlerimi kapadım ve güzel duygular içinde yatakta yatıyordum içimde yine kıpırdanmalar başlamıştı volkan bir eliyle mememi skıyor dier mememi de dudaklaryla eziyordu 10 dk kadar sonra gözümü açtmda volkan elini şortundan içeri atmış gözleri kapalı emiyordu görmezden gelmiştm aslında içimden hep merak ediyordum büyükmüydü diye oğlum elini bacaklarıma attı yne ve volkaaan dedim kafasını kaldır ve anne bikere bacak arana dokunablrmym dedi volkan sen yine anlaşmayı bozuosun dedim yalvardı yakardı ikna etti beni sadece 1 kez dedim tamam ama o birkezin nezman olucağını ben belrlym olur mu dedi iyi herşeye tamam dedik ona da diyelim dedim annem benim diyerek öptü yanağımdan ve mememi yime ağzına aldı birkaç dakika sonra eli geceliğimin altına gitti ve bacaklarımı

3 yorum: