10 Mayıs 2014 Cumartesi

Seks hikayem gerçek

Dükkanı kapattım ve Taksim’de bir bara gitmeye karar verdim. Bir taksi çevirdim ve bana biraz uzak da olsa Taksim’e gitmek istediğimi söyledim. Sonra taksici yüzüme baktı ve güldü. Nasıl yakışıklı bir adamdı anlatamam sizlere. Sanırım o gün onun için de zor geçiyordu. Devamlı benimle konuşmak için laf atıyordu. En son heralde bana iltifat filan etmeye başladı. Çok yakışıklı, esmer güzeli bir adamdı. Hafif uzun saçlı, ben zaten neden taksicilik yaptığına anlam verememiştim. Gayet mankenlik filan yapabilirdi. Gerek konuşmaları gerekse ses tonu beni benden almıştı. Artık kiminle sex hikayeleri yaşayacağıma karar vermiştim. Bu taksiciden iyisini bulamazdım. Zaten o konuşurken ben vajinamı ellemeye başlamıştım bile. Eteğim yorgundu bugün her an aklıma seks geliyordu. Sonra bana o kadar sıcak davranmaya başladıki, ben de o cesaretle “Mesain ne zaman bitiyor?” diye sordum. 25-30 yaşları arasında bir gençti ve uzun boyluydu. “Bitti bile” dedi ve güldü yüzüme dönerek. “Yalnız kalabileceğimiz bir yer var mı?” diye sordum. O da arabayı ağaçlık bir alana doğru sürdü. Tam olarak neresi olduğunu anlamamıştım ama o benim erotik hikayeler yaşamak istediğimi çok çok iyi anlamış olmalıydı. Alevlenmiştim iyice… Arabayı karanlık bir noktaya çekti ve arka koltuğa yanıma geldi. Biz arka koltukta öpüşmeye başladık. Eteğimi kıvırıp yukarı doğru bacaklarımı elliyordu ve deliğimi okşuyordu bir yandan da. Çok güzeldi herşey, güzel kokuyordu temiz bir adamdı belliydi. Şaşırtmamıştı beni. Beni öptükçe bir hoş oluyordum gerçekten. Boynumu emiyordu, kulaklarımı ve en son dudaklarıma dönmüştü. Elleri artık göğüslerimde gidiyordu. Gömleğimin düğmesini açıp elini sutyenimin içine soktu. Semsert olmuştu meme uçlarım. Sonra gömleğimi çıkarıp koltuk altımı yalayarak oradan memelerime döndü. Onları tutup deli gibi yalıyordu. Sonra arkasına yaslandı ve fermuarını açıp gerçekten damarlı ve geniş aletini çıkardım dışarı. Onu bir muz gibi emmek çok hoş olacaktı. İlk önce biraz yaladım, sonra ağzıma aldım tamamını. Çok hoşuna gitmişti bu an, zevkten dört köşeydi taksici. Ama artık daha ileri gitmek istiyordum. Kucağında zıplamak istiyordum, çırıpçıplak kalmak… Ebru hanım yüzünden olmuştu bütün bunlar, hiç tanımadığım bir adamla hem de taksici ile sex hikayeleri yaşıyordum. Çok zevkliydi ama iyice yaladım ki o da beni bir hayli ıslatmıştı bu arada. Kucağına çıktım ve aletini… Taksinin içinde nefes nefese kalmıştık sonrasında daha neler oldu neler, ara i

1 yorum:

  1. Merhaba adim volkan 28 yasinda sarisin yesil gozlu 1,86 boyundayim ist yasiyorum cok yanlizim yanlizligimi paylasacak bayan arkadas ariyorum 05314707144

    YanıtlaSil