29 Mayıs 2014 Perşembe

Zil zurna sarhoş iken siktiler

kapalıydı yüzünü bacak arama doğru çevirdi içimde garip anlatamadım bir zevk sarmaya başladı gözlermi kapattım bende 3 4 dakika sonra bacak aramda elini hissttim ilk baş anlayamadım ne olduğunu çnkü çok garip bi histi 5 10 saniye sonra ne olduğunu anladım hemen kafamı kaldırıp volkan dedim elini çekti efendm anne dedi hemen toparlandım çabuk odana git diye bağardım! ilk kez oğluma bağarmıştm ve gözleri doldu hemen odasına koştu bende banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım bu doğru değildi o benim oğlumdu ve bana dokunamazdı alkolün etkislye ne yaptımı söledimi algılayamıyor kulaklarım zonkluyordu ıslanmış olduğumu hissttim odama gidip aldığım iç çamaşrın altını giydim geceliğimi giydim yatağa uzandım düşünmeye başladım o benim oğlumdu ilk kez ona bağarmıştım ve kendimi suçlu hissediyordum bunları düşünürken içim ge çmiş eşimin gürültüsüne uyandım sarhoştu hayatımm diyerek bana sarılmıştı zil zurna sarhoştu ama hemen üstündekleri çıkardım ah mehmet ben sana ne diyim diyerek yatırdım yatağa sızıp kalmıştı.bende geceliğimin üstünü çıkarıp yatağa yattım aklım oğlumdaydı aradan 3 saat geçmişti nerdeyse ve pişmadım geceliğimin üstünü giyip oğlumun odasına gittim elindeki dergi yere düşmüş gözleri şiş gbi bi şekilde uyuyakalmıştı tam kapıyı kapatıcaktım ki anne diye seslendi içeri girdm oğlum özür dilerim dedim ve ağlamaya başladım oda ağlamaya başladı sen benim kıymetlimsin sana bağırdığım için özür dilerm dedim yüzüme baktı hak ettim belkide anne dedi gözünü sildim sen benim birick oğlumsun sen ne istersen yaparım ben dedim sustum ve sarıldım oğluma. 1 dakika kadar öle durduk sonra bana seni ilk kez gecelikle görüyorum dedi utanmıştım seni merak ettim oğlum uyuyakalmışım baban çok içm iş onun gürültüsüne kalktım hemen odana geldim beni böle görmemen gerek zaten dedim ama çok güzel gözüküyorsun dedi susmuştuk konuyu değiştirmek için beni affetysen rahatça uyumaya gideblirim dedim ettim ama emzirmen yarım kaldı dedi ne söleyeceğimi bilemedim devam edebilirmiyiz dedi ne yaptığımı bilmiyordum ayağa kalktım kapıyı kitledim geceliğimin üstünü çıkardım ve yatağa geri oturdum geceliğimin askılarını göbeğime kadar indirip sütyenimi çıkardım ve gögüslerimi oğlumun gözlerinin önüne serdim volkan 5 10 sn gögüslerime baktıktan sonra gögüs uçlarımı dudaklarınn arasına aldı bukez emmek değil diliyle gögüs uçlarımla oynuyordu kafam her dil darbesiyle daha da karıncalanıyor içimden bişiler her hareketiyle daha da akıyordu sağ eli geceliğimle oynuor sol eliylede dier gögsümü tutuyordu arada bir hafifçe sıktırıyordu zevk duymaya ve kendimi dizginlemeye çalışırken eli geceliğimin altın

5 yorum: