16 Mayıs 2014 Cuma

Hamile kaldım

Ben 25 yaşında, üniversite öğrencisi bir kızım. İstanbul’da ailemden ayrı yaşamaya çalışıyorum. Güzel bir kız olduğumu söyleyebilirim size de. boyum diğer kızlara göre gayet uzun ve vücut ölçülerim de bir hayli biçimlidir. Zaten başıma da ne gelirse bu yüzden geliyor aslında. Yalnız kalmak istedikçe ben, bir yandan telefonumdan bir yandan da internetten sex hikayeleri konusunda yoğun bir baskı oluyor. Başta bu baskılar yalnız yaşayan bir bayan olduğum için zor geliyordu ama sonradan buna göğüs germeye başladım diyebilirim hatta şimdilerde zevk bile aldığımı söyleyebilirim. Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ama bakire de değilim çünkü bekaretimi üst komşumuzun genç oğlu ile istemeden de olsa o anın ateşiyle birlikte olduğum için kaybetmiştim 4 sene önce. Benim yaşımda kızların sevgilileri ile deliler gibi sex hikayeleri yaşadıklarını iyi biliyorum ama ben nedense o olayın bir hayli etkisinde kaldım sanırım ve ondan sonrada erkeklere pek sıcak bakamadım. Arkadaşlarım tabi ki var hatta benimle seks hikayeleri yaşamak istediklerini söyleyen ya da bir şekilde bana ulaştıran öğrenci arkadaşlarda var çevremde, okulda ama neden bilmiyorum şu an sadece okuluma odaklandım.

3 yorum:

  1. Merhaba adim volkan 28 yasinda sarisin yesil gozlu 1,86 boyundayim ist yasiyorum cok yanlizim yanlizligimi paylasacak bayan arkadas ariyorum 05314707144

    YanıtlaSil
  2. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yaştan bayanlar arayin..Guvenebilirsiniz Gizlilik önceligimdir.Araba ev mevcut. 26 yaşinda 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim.Belirli şartlarda 3. Olurum. Ciddi,samimi,guvenilir olanlar..
    507 122 3135

    Not: gay ler aramayin.

    YanıtlaSil
  3. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yaştan bayanlar arayin..Guvenebilirsiniz Gizlilik önceligimdir.Araba ev mevcut. 26 yaşinda 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim.Belirli şartlarda 3. Olurum. Ciddi,samimi,guvenilir olanlar..
    507 122 3135

    Not: gay ler aramayin.

    YanıtlaSil