16 Mayıs 2014 Cuma

Okul tuvaletinde sikiştim

Damlayı evire çevire sikeceksin! Rahatlamıştım! Hemen onu kucağıma aldım ve eline yarağımı verdim bende onun amını okşuyordum! derken 1 parmağımı kaydırıverdim 2-3-4 derken 5 parmağımıda sokmaya başladım ve elime boşaldı bende nasıl elime boşalırsın dedim ve dövmeye başladım bir o koltuğa atıyordum bir bu koltuğa acaip rahatlamıştım oda korku,heyecan ve zevk aynı anda yaşamanın mutluluğundaydı !Sonra oturdum oda üstünü değiştirip geldi kısa bir mini etek ama fileli yani okul etekleri gibiŞimdi ona Damlayı aramasını söyledim ve bende seni o anda sikeceğim ve sende kızını çağıracaksın dedim!Ok dedi! Ben hemen amını elledim ona bekle dedim tam o çığlık atarken ona açtırdım teli ama bağarmamak için zorlanıyordu ben birden götüne girmeye çalışınca dayanamadı ve telde konuşurken çığlık attı damla herhalde nooldu dediki böcek gördüm dedi! Neyse teli kapadı 10 dk içinde geliyorum demiş annesine! Ben de o sırada hem yengemin götünde gidip geliyordum hem de ona tembih ediyordum kızını ikna edecek . ve bana orospu muamelesi yapacaklardı yani sanki onlar istiyormuş gibi. . .Neyse Damla geldi aaaa merhaba dedi!Geldi öptü ve üstünü değiştirmeye giti bende olacaklardan memnun üstümü çıkardım! Sırf boxerım kalmıştı!Az sonra Damla hayır diye bağımıştı ve annesi bana seslendi yardım et diye bende geldim ve ne var lan orospu alt tarafı iki önce siktireceksin dedimBana pis sapık dedi ve ayağıma bir tekme attı derken yengem onu saçından çekmiş ve itaat et yeğenime dedi aferin dedim içimden ve Damlaya hemen bir iki tokat attım ve bayıldı o bayılmışken soyduk ve iplerle yatağa bağladık onu tam bir maldı damla o sırada yengem benim JOyu yalıyordu başını okşadım o sırada Damla uyandı ve anne inanmıyorum dedi sende vereceksin hemde kendin isteyerek dedik tama bağıracaktıki istersen bağır dedim onunda çıplak resimleri vardı elimde!Bu nlatrı gösterince noolcanı biliyomusun dedim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder