29 Mayıs 2014 Perşembe

Otobüste FOrdladılar

kapıda. o akşam sürekli kafamda neden böyle düşüncelerin olduğunu düşünerek geçirdim ve kafamı dağıtmak istiyordum yatağa yattığımda eşim yarın akşam arkadaşlarıyla lokale gideceğini geç geleceğini söledi bende ozaman gönlümü yap şimdiden dedim geceliğimin altından elini kadınlığıma soktu ve memnuyetle dedi içimden birşeyler akıp gidiyordu kendimi zevkin akışına bırakmış kocamın elleri altında ezilen gögüslerim ve bacaklarımdan duydum hazzı yaşamayı düşünüyordum o anda aklıma dergideki resimler geldi kocam içime girip çıkarken aklıma oğlum volkan geldi hemen kafam bu düşünceleri attım o gece bu şekilde geçmişti ertesi gün kahvaltıda oğlum baba yine çok yakışıklısın ve anne sende herzaman olduğu gibi çok güzelsin dedi baba oğul şakalaşıyorlardı ve oğlumdan bu iltifatı duymak beni çok mutlu etmişti beni güzel buluyordu beğeniyordu ama kadın olarak oğlum tarafından beğenilmem neden bukadar hoşuma gitmişti bunun cevaplarını bulamıyordum o benim oğlumdu benim parçamdı ve bunu düşünüyordum sürekli kahvaltıdan kalktık eşim tv karşına geçti oğlumda odasında ve kapısı kapalıydı.oğlum tarafından beğenilmenin hoşuma gitmesinin sebebini artık bulmuştum yada öle sanıyordum onu çok sevdiğim için bir annenin sevmesi gerektiğinden daha çok sevdiğim için olduğuna ka rar verdim .odasına gittim oğlum napıyorsun ? hiç anne öle dergi bakıorum dedi bende hımm peki ben çarşıya çıkıcam bana eşlik eder misin beni kapmassınlar yolda dedim oğlumda tabiki anne dedi hem üstüme birşeyler alıcam bir erkek olarak senin fikrini alırım dedim seve seve anne dedi aslan oğlum diyip yanaklarından öperken oğlum oğlumla bi anda dudaklarımz birbirine deydi ve bir anda geri çekildim özür dilerm anne dedi 5 saniye bir şok yaşadım ve önemli değil hadi hazırlan diyerek kendimi odadan zor attım kalbim küt küt atıyordu içimden bişeyler akıyor gibiydi hemen odama gidip üstümü değiştrdim iç çamaşırımın ıslandığını fark ettim odada oyalanırken volkan anne ben hazırım hadi diyerek seslendi giyindim ve dışarı çıkmaya hazırdık eşim biz geldiğinde evde olmaya bileceğini söledi ve akşama geç geleceğini tekrar hatrlattı bende tamam diyerek oğlumla beraber dışarıya çıktım.çarşıda bir maÄ Ÿzadan kumaş pantalon ve bluz aldım kıyafetleri denerken oğlumun bakışlarının daha netleştiğini kalçalarıma ve bluzdan belli olan gögüslerime baktığını farkettim kendimi kötü hissediyordum onun bakması beni hem mutlu hemde tedirgin ediyordu çok karmaşık duygular içersindeydim mağazadan alıcaklarımızı aldıktan sonra iç çamaşır almak için mağazaya giricektim ve oğlum sen burada bekle ben 5 dk geliyorum dedim ama volkan anne benden utanmana gerek yok bu sadece bir kıyafet mayolu hallerini görmüşken sadece bi bez parçasından utanmana gerek yok dedi aklımdan birsürü şey geçiyordu oğlumun beni mayoyla izlediği acaba bana daha önce bakıp bakmadığı herşey artık kendimi kontrol edemiyordum mağazadaydık ve 2 şer parça beyaz ve siyah renkli iç çamaşır istedim oğlum gülümseyerek bakıyordu iyiden iyiye utanmaya başlamıştm siyah hımm demesiyle yüzüm iyice kızardı oğlum demedim ama ben sana gelme diye dedim tamm tamam diyerek bıraktı gülmeyi eve geldik babam nerede diye sordu bende arkadaşlarıyla lokale gidiceklerdi dedim salonda oturuyor televizyona bakıyorduk ben geliyorum diyip odama geçtim yıpranan styenimi değiştrm ve üstüme ev hali bir eşofman ve v yaka tshirt giydm odaya geldm oğlum :anne ben hiç alkol içmedim oğlum bende içmedm zaten çok acı güzel bişey olsa zaten dedim babamdan çekiniyorum suan yok dolapta bira var içeyim mi birtane dedi hatta sana da getiriyim o dışarda eyleniyo bari bizde televizyon izleyerek ve içerek eylenelim dedi söleyiş tarzı hoşuma gitmişti tamam hadi getir birer tane dedim koşarak gitti getirdi açtık bir yudum aldı çok acı bu ya nasıl içiyorlar bunu dedi bende aynı şekilde bende yüz ifadesi yaparak ee beyfendi siz istediniz beğenmediysen dökelim oğlum dedim yok anne artık bikere başladık hadi şerefe diyerek şişeleri tokuştrduk gülerek sohbet ediyorduk bir yandan tv ye bakıyorduk alkole hiç al ışık değildm ve sanırım biraz çarpmıştı oğlumda aynı şekilde yanakları kızarmıştı.hemende sarhoş oldum ben diyerek başını bacağıma koydu.saçlarını okşuyordum oğlumun içimde garip duygular geziniyordu oğlumu çok seviyordum o benim hayattaki tek önemli varlığımdı anne ben küçükken ağlarmıydım dedi yok oğlum hiç ağlamazdın senin 2 tane emziğin vardı onları verirdim hiç ağlamazdın dedim peki anne çok m

2 yorum:

  1. Sivastan murat ciftler ve bayanlar arayin yada yazin tanisalim 0555 718 39 99

    YanıtlaSil
  2. Telde boşalmak isteyen yada gizlilik içinde ist.içi görüşmek isteyen melekler arayın 0537 705 20 20

    YanıtlaSil