16 Mayıs 2014 Cuma

teyzemin kızı ile sikiştim

ve benimkini yaladı! o sırada anıran yengem kızının saksafon resimlerini çekiyordu benim JO kıvamına gelince domal dedim ve arkadan amına girdim acaip dardı ve sanki bişey daha giremez diyordu bu kızlık zarıydı çünkü az zamanda o engel kalktı ve kan . damlamaya başladı ama tempoyu öle bir arttırdım ki Damla bana devam et erkeğim lütfen çıkma içimden diyordu!Damlanın amından gelen kan ve zevk suları akarken yengem resimleri çekiyordu tam kapıcı gid ecekken ona gel dedim!Geldi Belliki daha doymamıştı şimdi ben bu orospunun götünü dağıtırken sende amına gireceksin dedim yengem dudaklarını ısırdı bende ona dönerek sende resimleri çek orospu dedim ha dedim kızının suratınada tokat atmayı unutma bayılıp kalmasın !Ben arkada kapıcı önde hızlı tempoda gidiyor yengem hem tokat atıyor hem resim çekiyordu Damla ise yalnızca hayvanlar gibi anırıp bitmesini bekliyordu!Ben artık kaçıncı kez boşaldım hatırlamıyorum ama kapıcı ile birlikte Damlayı 20 dk rahat sikmiştik bitince DAmla bana yalvaran gözlerle baktı bende bi dk daha bitmedi dedmi kapıcıyı yolladım ve o anda dayımın odasına gittim ve kolelsiyonundan sapları bayağı kalın 2 golf sopası aldım! Birini amına birini götüne sokarken benimkini de ağzına verdim yine!yengem 5-6 pozda böle çekti ve ben sen öle kal diyerek oturmaya başladım Damla domalmış pozisyonda 1 saat içinde golf sopalarıyla durdu sonra kendi ellerimle çıkardım ve biricik orospumu öpüp kucakladım ve odasına gö türdüm 2 saat sonra tam giderken kapıda yengemin götüne 1 posta daha attırdım ve çekip gittim resimler bende gelinimizi istediğim an sikecektim artık!Okuldaki . biyoloji Hocam Nalan hanımada ne eziyetler çektirdiğimi bi dahaki sefer anlatacağım!Herkese bol sikişler!

1 yorum: