29 Mayıs 2014 Perşembe

Emineyi iyi siktim

okşama başladı gözlerim kapalı zevk duymaya başlamıştm biryandanda o birkereyi yapıp elini çekmek için bekliyordum bacaklarımda dolaşan eli bacak aramda kasılmalara yol açıyor zevk almaya başlıyordum parmağını tam sınıra getirip çekiyor bu beni daha da beter yapıyordu bütün beden sularım akmaya başlamıştı zevkten çıldrıyordum tam o sırada eli yaklaştı yaklaştı ve bacak arama deydi eliyle okşama başladı çıldırıcak kadar zevk alıyordum bu olmamalıydı ama engelde olamıyordum elimi elini yakalamak için attım ve haretlendi ve üstüme çıktı elimi dier eliyle tutarak penisine götürdü artık ne yaptığımı bilmiyordum her okşayışında ıslanıyordum bunu hissediyordu kilodumun yanından elini içeri soktuğu anda hyr yapma diyebildim sadece ve elim ereksiyon halindeki penisine mastürbasyon yapıyordu bir eliyle şortunu indirdi ve boxerını çıkardı gögüslernden dudaklarıma çıktı ve öpüşmeye başladık dud aklarımı kaçırıordum ama parmağını daha çok içeri sokuyordu dayanamıyordum eliyle geceliğmi aşşağıya çekmeye başladı bi elimle tutmaya çalıştım iki eliyle çekiştirip bacak arama dudaklarını deydirdi irkildm bilgisizce yalıyordu çıldırıyor yapma ben senin annenin diyordum ama karşı koyamıyordum elleri gögüslerimde bacak aramı yalıyordu boşalmak üzerydim ki doğruldu bacaklarımı daha çok açtı içime giricekti biliyordum gözüm kapalı ne olduğunu görmüyor loş ışık göz kapaklarımın üstünden belli oluyordu ve artık içimdeydi sadece zevk inlemelerim vardı 3 4 dk boyunca içimde gidip geldi ben boşalmıştım bacaklarım titriyor zevkten dudaklarımı ısırıyordum ve içimde sıcaklığını hissettim boşalmıştı oğlum hemde annesinin içine ve kendini yanıma attı.. o anın şokuyla ağlamaya başladım tek kelime etmeden odadan çıktı o gün sbaha kadar ağladım günlerce evde iki yabancı gibi dolaştık v e sonrasında olan olayları umarım birgün yazarım

4 yorum:

  1. Sivastan murat ciftler ve bayanlar arayin yada yazin tanisalim 0555 718 39 99

    YanıtlaSil
  2. vSlm Ben Eser Bursadan Tanışmak İsteyen Bayanlar Arasın.. 0542 218 43 93

    YanıtlaSil
  3. Telde boşalmak isteyen yada gizlilik içinde ist.içi görüşmek isteyen melekler arayın 0537 705 20 20

    YanıtlaSil
  4. Slm Ben Eser Bursadan Tanışmak İsteyen Bayanlar Arasın.. 0542 218 43 93

    YanıtlaSil